loading...

پیشواز من

کد آهنگ پیشواز همراه اول آرمین زارعی ایران دیگه وقتشه سکوتو بشکنم به عشق ایران و کشورموقتشه همه بشنون صدامو دیگه انقد به سکوتم کش ندمهی من و تو به هم وصلیم هی الگوی هر نسلیمهی برنده تو هر تصمیم ه

♥حسـ ــین♥ بازدید : 65 یکشنبه 15 تیر 1399



کد آهنگ پیشواز همراه اول آرمین زارعی ایران

 

دیگه وقتشه سکوتو بشکنم به عشق ایران و کشورم
وقتشه همه بشنون صدامو دیگه انقد به سکوتم کش ندم
هی من و تو به هم وصلیم هی الگوی هر نسلیم
هی برنده تو هر تصمیم هی قوی از بس تیم
هی من و تو به هم وصلیم هی الگوی هر نسلیم
هی برنده تو هر تصمیم هی قوی از بس تیم

 

به عشق ایران به عشق مردم به عشق من تو ما هر دو
به عشق روزای خوب آینده به عشق به هر کی که پایبنده


به ایران پرچم کشور به عشق همه هواداری که عشقن
به عشق همه آدما که تو هر قشرن میخونیم به عشق اونا که نور چشمن
هی من و تو به هم وصلیم هی الگوی هر نسلیم
هی برنده تو هر تصمیم هی قوی از بس تیم
هی من و تو به هم وصلیم هی الگوی هر نسلیم
هی برنده تو هر تصمیم هی قوی از بس تیم

 

به اعتراض دشمن میره بالا مشتم
بهمون حس غرور میده این پرچم خوش رنگ
با آرامش روحیم با سربازای تو تیم
یه ایران پشت هم متحد سفته بند پوتین
هی من و تو به هم وصلیم هی الگوی هر نسلیم
هی برنده تو هر تصمیم هی قوی از بس تیم
هی من و تو به هم وصلیم هی الگوی هر نسلیم
هی برنده تو هر تصمیم هی قوی از بس تیم








اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو