loading...

پیشواز من

هنوزم وقتی میخندی همراه اول ,کد آهنگ پیشواز هنوزم وقتی میخندی همراه اول  جدید,سایت پیشواز من,کد آهنگ هنوزم وقتی میخندی همراه اول ,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز جدید,pishvazman.rozblog.com,کد آه

♥حسـ ــین♥ بازدید : 1423 جمعه 12 بهمن 1397

هنوزم وقتی میخندی همراه اول ,کد آهنگ پیشواز هنوزم وقتی میخندی همراه اول  جدید,سایت پیشواز من,کد آهنگ هنوزم وقتی میخندی همراه اول ,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز جدید,pishvazman.rozblog.com,کد آهنگ پیشواز هنوزم وقتی میخندی همراه اول ,کد آهنگهای پیشواز هنوزم وقتی میخندی همراه اول ,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز جدید هنوزم وقتی میخندی همراه اول ,کد پیشواز هنوزم وقتی میخندی همراه اول ,کد آهنگ پیشواز جدید هنوزم وقتی میخندی همراه اول محسن ابراهیم زاده,سایت پیشواز من,کد آهنگ پیشواز هنوزم وقتی میخندی همراه اول محسن ابراهیم زاده جدید,هنوزم وقتی میخندی همراه اول محسن ابراهیم زاده,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز جدید,pishvazman.rozblog.com,کد آهنگ پیشواز هنوزم وقتی میخندی همراه اول محسن ابراهیم زاده,کد آهنگهای پیشواز هنوزم وقتی میخندی همراه اول محسن ابراهیم زاده,کد آهنگ پیشواز,کد پیشواز هنوزم وقتی میخندی همراه اول محسن ابراهیم زاده,کد آهنگ هنوزم وقتی میخندی همراه اول محسن ابراهیم زاده,

 

هنوزم چشمای تو مثه شبای پر ستارست
هنوزم خاطره هام برام مثه عمر دوبارست
هنوزم وقتی میخندی دلم از شادی می لرزه
هنوزم با تو نشستن به همه دنیا می ارزه
اما افسوس تورو خواستن دیگه دیره دیگه دیره
اما افسوس با نه خاستن دلم آروم نمیگیره
شاهینم تو قفسه خدا شاهینم تو قفسه ای یار
هنوزم مثه قدیما وقتی چشماتو میبندی
از تو آرامش میگیرم هنوزم وقتی میخندی
هنوزم وقتی میخندی دلم از شادی می لرزه
هنوزم با تو نشستن به همه دنیا می ارزه
اما افسوس تورو خواستن دیگه دیره دیگه دیره
اما افسوس با نه خاستن دلم آروم نمیگیره
شاهینم تو قفسه خدا شاهینم تو قفسه ای یار

 

http://www.irmp3.ir

کد آهنگ پیشواز هنوزم وقتی میخندی همراه اول

63023 هنوزم 2 محسن ابراهیم زاده
63022 هنوزم بیکلام محسن ابراهیم زاده
63021 هنوزم محسن ابراهیم زاده

 







برچسب ها هنوزم وقتی میخندی همراه اول کد آهنگ پیشواز هنوزم وقتی میخندی همراه اول جدید سایت پیشواز من کد آهنگ هنوزم وقتی میخندی همراه اول سایت آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز جدید pishvazman.rozblog.com کد آهنگ پیشواز هنوزم وقتی میخندی همراه اول کد آهنگهای پیشواز هنوزم وقتی میخندی همراه اول کد آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز جدید هنوزم وقتی میخندی همراه اول کد پیشواز هنوزم وقتی میخندی همراه اول کد آهنگ پیشواز جدید هنوزم وقتی میخندی همراه اول محسن ابراهیم زاده کد آهنگ پیشواز هنوزم وقتی میخندی همراه اول محسن ابراهیم زاده جدید هنوزم وقتی میخندی همراه اول محسن ابراهیم زاده کد آهنگ پیشواز هنوزم وقتی میخندی همراه اول محسن ابراهیم زاده کد آهنگهای پیشواز هنوزم وقتی میخندی همراه اول محسن ابراهیم زاده کد پیشواز هنوزم وقتی میخندی همراه اول محسن ابراهیم زاده کد آهنگ هنوزم وقتی میخندی همراه اول محسن ابراهیم زاده
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو