loading...

پیشواز من

,    کد آهنگ پیشواز کوچه های شهر پر ولگرده,    کد پیشواز ایرانسل کوچه های شهر پر ولگرده,    کد آهنگ پیشواز همراه اول کوچه های شهر پر ولگرده,  &nb

♥حسـ ــین♥ بازدید : 11463 دوشنبه 29 مهر 1398


,    کد آهنگ پیشواز کوچه های شهر پر ولگرده
,    کد پیشواز ایرانسل کوچه های شهر پر ولگرده
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول کوچه های شهر پر ولگرده
,    آهنگ پیشواز آهای خبردار همراه اول
,    کد آهنگ پیشواز آهای خبردار
,    کد آهنگ پیشواز آهای خبردار ایرانسل
,    کد آهنگ پیشواز آهای خبردار همراه اول
,    آهنگ پیشواز همراه اول همایون شجریان رگ خواب
,    کد پیشواز اهای خبردار همایون شجریان همراه اول

tarafdari.com

 

آهای خبردار، مستی یا هشیار؟
خوابی یا بیدار؟ خوابی یا بیدار؟
تو شب سیاه، تو شب تاریک
از چپ و از راست، از دور و نزدیک
یه نفر داره جار میزنه جار
آهای غمی که، مثه یه بختک
رو سینه ی من، شده یه آوار
از گلوی من، دستاتو بردار
دستاتو بردار، از گلوی من
از گلوی من، دستاتو بردار
کوچه های شهر، پر ولگرده
دل پر درده، شهر پر مرد و پر نامرده
آهای خبردار، آهای خبردار
باغ داریم تا باغ
یکی غرق گل، یکی پر خار
مرد داریم تا مرد، یکی سر کار
یکی سر بار، آهای خبردار
یکی سرِ دار
توی کوچه ها یه نسیم رفته، پی ولگردی
توی باغچه ها پاییز اومده، پی نامردی
توی آسمون ماه دق میده
ماه دق میده، درد بی دردی 
پاییز اومده، پاییز اومده، پی نامردی
یه نسیم رفته، پی ولگردی
تو شب سیاه، تو شب تاریک
از چپ و از راست، از دور و نزدیک
یه نفر داره، جار میزنه، جار
آهای غمی که، مثه یه بختک
رو سینه ی من، شده یه آوار
از گلوی من، دستاتو بردار
دستاتو بردار، از گلوی من

 

 

کد نام اثری از
90661 آهای خبردار 3 همايون شجريان
90660 آهای خبردار 2 همايون شجريان
90659 آهای خبردار 1 همايون شجريان
28995 خبردار اول ای اهل عالم شهروز حبیبی







برچسب ها کد آهنگ پیشواز کوچه های شهر پر ولگرده کد پیشواز ایرانسل کوچه های شهر پر ولگرده کد آهنگ پیشواز همراه اول کوچه های شهر پر ولگرده آهنگ پیشواز آهای خبردار همراه اول کد آهنگ پیشواز آهای خبردار کد آهنگ پیشواز آهای خبردار ایرانسل کد آهنگ پیشواز آهای خبردار همراه اول آهنگ پیشواز همراه اول همایون شجریان رگ خواب کد پیشواز اهای خبردار همایون شجریان همراه اول
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو