loading...

پیشواز من

,    کد آهنگ پیشواز آوا بهرام ایرانسل,    کد پیشواز آوا بهرام آغوش تو,    کد آهنگ پیشواز همراه اول آوا بهرام فاطما گل,    کد پیشواز آوا بهرا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 9376 چهارشنبه 15 آبان 1398


,    کد آهنگ پیشواز آوا بهرام ایرانسل
,    کد پیشواز آوا بهرام آغوش تو
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول آوا بهرام فاطما گل
,    کد پیشواز آوا بهرام گل یا پوچ
,    کد آهنگ پیشواز آوا بهرام گل یا پوچ
,    کد پیشواز ایرانسل رضا بهرام گل عشق
,    کد پیشواز آوا بهرامی
,    کد آهنگ پیشواز گل یا پوچ
,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل
,   

 

من دختر روزای تنهایی

با هر عذاب تازه جنگیدم

از غصه ی فردا نگو با من

روزای از این بدترم دیدم

 

 

تا مرز وحشت ، تا جنون رفتم

از ترس دیوونه شدن کم نیست

تو اومدی و من به غیر از تو

چیزی به جز تصویر یادم نیست

 

تو اومدی تا فکر روزای

تلخ گذشته از سرم وا شه

من ضربه خوردم تا قوی تر شم

فردای من میتونه زیباشه

♫♫♫

هر اتفاقی که برام افتاد

شاید دلیل محکمی داره

وقتی ورق برگرده میبینی

این زندگی به من بدهکاره

این زندگی به من بدهکاره..

 

باید منو باور کنی تا عشق

سقف امید و آرزو باشه

با مرحم دست تو میتونه

زخم عمیق من مداوا شه..

 

 

 ,    کد آهنگ پیشواز همراه اول آوا بهرام فاطما گل + متن

*کد همراه اول /=  پیشواز همراه اول آوا بهرام فاطما گل    = بزودی + فعلا ساخته نشده

این کد پیشواز درخواستی کاربران میباشد درصورت انتشار در سایت قرار میگیرد







برچسب ها کد آهنگ پیشواز آوا بهرام ایرانسل کد پیشواز آوا بهرام آغوش تو کد آهنگ پیشواز همراه اول آوا بهرام فاطما گل کد پیشواز آوا بهرام گل یا پوچ کد آهنگ پیشواز آوا بهرام گل یا پوچ کد پیشواز ایرانسل رضا بهرام گل عشق کد پیشواز آوا بهرامی کد آهنگ پیشواز گل یا پوچ کد آهنگ پیشواز ایرانسل
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو