loading...

پیشواز من

,    ,    کد اهنگ پیشواز مصطفی نوروزی عشق,    کد اهنگ پیشواز ایرانسل مصطفی نوروزی عشق,    کد پیشواز مصطفی نوروزی دل دیوونه همراه اول, &

♥حسـ ــین♥ بازدید : 193 سه شنبه 26 شهریور 1398


,   

,    کد اهنگ پیشواز مصطفی نوروزی عشق
,    کد اهنگ پیشواز ایرانسل مصطفی نوروزی عشق
,    کد پیشواز مصطفی نوروزی دل دیوونه همراه اول
,    کد اهنگ پیشواز مصطفی نوروزی دل دیوونه
,    کد اوای انتظار مصطفی نوروزی
,    کد پیشواز ایرانسل مصطفی نوروزی دل دیوونه
,    مصطفی نوروزی برو

 

راه عاشقی برام با تو خیلی ساده شد
حال این روزای من با تو فوق العاده شد
توی قلب عاشقم شوق زندگی تپید
انگاری بردی منو توی دنیای جدید

حالا حالا حالا میخوام هر جا که هستی
بیام تا که با تو لحظه هام بگذره با عشق
حالا حالا حالا ازت هیچی نمیخوام
فقط بمون که حالم چقد بهتره با عشق

تو اومدی مثه ماه شبم شدی
تو واسه من خود عش تاب و تبم شدی
هی میخوامت آخه تو فقط به من میای
من واسه تو میمیرم تو چه بخوای نخوای
قلبم پر از احساسه با تو عشق شیرینم
حالم دیدنی میشه وقتی تورو میبینم
حالا حالا حالا میخوام هر جا که هستی
بیام تا که با تو لحظه هام بگذره با عشق
حالا حالا حالا ازت هیچی نمیخوام
فقط بمون که حالم چقد بهتره با عشق
حالا حالا حالا میخوام هر جا که هستی
بیام تا که با تو لحظه هام بگذره با عشق
حالا حالا حالا ازت هیچی نمیخوام
فقط بمون که حالم چقد بهتره با عشق

 

https://ahaang.com

 

 

,    کد اهنگ پیشواز مصطفی نوروزی عشق - فعلا ساخته نشده







برچسب ها کد اهنگ پیشواز مصطفی نوروزی عشق کد اهنگ پیشواز ایرانسل مصطفی نوروزی عشق کد پیشواز مصطفی نوروزی دل دیوونه همراه اول کد اهنگ پیشواز مصطفی نوروزی دل دیوونه کد اوای انتظار مصطفی نوروزی کد پیشواز ایرانسل مصطفی نوروزی دل دیوونه مصطفی نوروزی برو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو