loading...

پیشواز من

♫♫ کی تورو از تو قلبم میتونه پس بگیره...کی مثله من میتونه برای تو بمیره...می ترسم می ترسم تورو آفتاب ببینه...می ترسم کسی بازم واسه تو خواب ببینه...حب من غیرک انت یا حبیبی قرامی...فی من غیر حبک عمری یا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 193 شنبه 15 تیر 1398

♫♫ کی تورو از تو قلبم میتونه پس بگیره...
کی مثله من میتونه برای تو بمیره...
می ترسم می ترسم تورو آفتاب ببینه...
می ترسم کسی بازم واسه تو خواب ببینه...
حب من غیرک انت یا حبیبی قرامی...
فی من غیر حبک عمری یا کیانی...
اَ د مَ نَفتَ صبری عمری یا حیاتی...
حاجاة الکثیره یا نورالعیانی...
حب من غیرک انت یا حبیبی قرامی...


فی من غیر حبک عمری یا کیانی...
اَ د مَ نَفتَ صبری عمری یا حیاتی...
حاجاة الکثیره یا نورالعیانی...
من که برات میمیرم میمیرم...
من که برات میمیرم میمیرم...
دستاتو می خوام بی تو من تنهام...
از الآن به فکر با تو بودن فردام...
با من بمون نذار تنها شم...
آرزومه که همیشه پیش تو باشم...
حب من غیرک انت یا حبیبی قرامی...
فی من غیر حبک عمری یا کیانی...
اَ د مَ نَفتَ صبری عمری یا حیاتی...
حاجاة الکثیره یا نورالعیانی...
حب من غیرک انت یا حبیبی قرامی...
فی من غیر حبک عمری یا کیانی...
اَ د مَ نَفتَ صبری عمری یا حیاتی...
حاجاة الکثیره یا نورالعیانی...
دست تورو می گیرم می گیرم...
دست تورو می گیرم می گیرم...
کی تورو از تو قلبم میتونه پس بگیره...
کی مثله من میتونه برای تو بمیره...
می ترسم می ترسم تورو آفتاب ببینه...
می ترسم کسی بازم واسه تو خواب ببینه...
حب من غیرک انت یا حبیبی قرامی...
فی من غیر حبک عمری یا کیانی...
اَ د مَ نَفتَ صبری عمری یا حیاتی...
حاجاة الکثیره ... دست تورو میگیرم ...
حب من غیرک انت یا حبیبی قرامی...
فی من غیر حبک عمری یا کیانی...
اَ د مَ نَفتَ صبری عمری یا حیاتی...
حاجاة الکثیره یا نورالعیانی...
♫♫

http://www.irmp3.ir/

 

 

 

کد آهنگ پیشواز همراه اول بابک مافی با من بمون

----------------------------------------

منتشر شده از سایت پیشواز من

=Pishvazman.rozblog.com=

----------------------------------------

 

85383            با من بمون2   بابک مافی

85382            با من بمون     بابک مافی







برچسب ها کد آوای انتظار همراه اول بابک مافی با من بمون کد پیشواز همراه اول بابک مافی با من بمون کد آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول بابک مافی با من بمون کد پیشواز همراه اول بابک مافی با من بمون همراه اول بابک مافی با من بمون کد پیشواز آهنگ همراه اول بابک مافی با من بمون کد آهنگ پیشواز همراه اول بابک مافی با من بمون
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو