loading...

پیشواز من

کد آهنگ پیشواز فرزاد فرزین جای تو خالیه کد آهنگ پیشواز ایرانسل ” جای تو خالیه ” اثری از ”فرزاد فرزین ”  دسته: پاپ ، عرضه کننده: کارینا پخش آنلاین پیشواز”جای تو خا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 114 یکشنبه 30 آذر 1399

کد آهنگ پیشواز فرزاد فرزین جای تو خالیه

کد آهنگ پیشواز ایرانسل ” جای تو خالیه ” اثری از ”فرزاد فرزین ”

 دسته: پاپ ، عرضه کننده: کارینا

پخش آنلاین پیشواز”جای تو خالیه” فرزاد فرزین + متن آهنگ

کد آهنگ پیشواز فرزاد فرزین جای تو خالیه

همراه اول :

۱۳۰۶۵ فرزاد فرزین جای تو خالی ۱

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

۱۳۰۶۶ فرزاد فرزین جای تو خالی ۲

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

۱۳۰۶۷فرزاد فرزین جای تو خالی ۳

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

فعال سازی با ارسال کد مورد نظر به ۸۹۸۹


ایرانسل :

۵۵۱۲۰۷۹۷ فرزاد فرزین جای تو خالی ۱

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

۵۵۱۲۰۷۹۸ فرزاد فرزین جای تو خالی ۲

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

۵۵۱۲۰۷۹۹فرزاد فرزین جای تو خالی ۳

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

فعال سازی با ارسال کد مورد نظر به ۷۵۷۵


متن آهنگ جای تو خالیه فرزاد فرزین :

بارون که میزنه دلم که میشکنه
روزای بی کسی وقتی نمیرسی
وقت قدم زدن اینجا کنار من
جای تو خالیه جای تو خالیه
بارون من و غروب و دریا جای تو خالیه
تو فکرتم همیشه هر جا جای تو خالیه
بارون من و غروب بی تو جای تو خالیه
تو قلبمی همیشگی تو جای تو خالیه
خوابم که میبره خوابم که میبره هر جا که صحبت احساس و عادته
ماه وقتی کامله تو اوج فاصله
بارون من و غروب و دریا جای تو خالیه
تو فکرتم همیشه هر جا جای تو خالیه
بارون من و غروب بی تو جای تو خالیه
تو قلبمی همیشگی تو جای تو خالیه







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو