loading...

پیشواز من

X کد پیشواز ایرانسل طعم جنون مسعود صابری به همراه متن X کد آهنگ پیشواز ایرانسل طعم جنون مسعود صابری جدید X کد آوای انتظار ایرانسل طعم جنون مسعود صابری X کد آوای انتظار ایرانسل طعم

♥حسـ ــین♥ بازدید : 25 یکشنبه 14 مهر 1398
X کد پیشواز ایرانسل طعم جنون مسعود صابری به همراه متن X کد آهنگ پیشواز ایرانسل طعم جنون مسعود صابری جدید X کد آوای انتظار ایرانسل طعم جنون مسعود صابری X کد آوای انتظار ایرانسل طعم جنون مسعود صابری پخش انلاین X کد آهنگ پیشواز X کد پیشواز ایرانسل طعم جنون مسعود صابری X کد آهنگ پیشواز های جدید سال 1398 X کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل طعم جنون مسعود صابری X کد پیشواز جدید 98 X کد آهنگ پیشواز همراه اول X کد آهنگ پیشواز ایرانسل طعم جنون مسعود صابری X کد آهنگ پیشواز ایرانسل طعم جنون مسعود صابری - سایت پیشواز من X کد پیشواز جدید - ایرانسل طعم جنون مسعود صابری X کد پیشواز X کد آهنگ پیشواز ایرانسل X کد آهنگ پیشواز ایرانسل طعم جنون مسعود صابری پخش انلاین

جهت دریافت کد آهنگ پیشواز به ادامه مطلب بروید…

 

ایرانسل:

۴۴۱۱۸۹۳۱ طعم جنون ۱ مسعود صابری
۴۴۱۱۸۹۳۲ طعم جنون ۲ مسعود صابری

همراه اول :

۹۸۴۳۴ طعم جنون ۱ مسعود صابری
۹۸۴۳۵ طعم جنون ۲ مسعود صابری

رایتل:

بزودی…طعم جنون ۱ مسعود صابری
بزودی…طعم جنون ۲ مسعود صابری

————————————————-

متن آهنگ مسعود صابری طعم جنون:

عزیزم طعم نگات طعم جنونو میده به دل دیوونه ی من اسم تو چسبیده
آره من عاشقتم دست خودم نیستش که هرجا اسم تو میاد میتپه دل وایمیسته
پره از عطر توئه کوچه به کوچه این حوالی بی تو گم میشم و هرشب تو خیابون تو کجایی
با توام عشق دلم عاشقتم سخت شده دنیام من هنوزم همونم دیوونتم تنگه نفسهام
پره از عطر توئه کوچه به کوچه این حوالی بی تو گم میشم و هرشب تو خیابون تو کجایی
با توام عشق دلم عاشقتم سخت شده دنیام من هنوزم همونم دیوونتم تنگه نفسهام
همه اینو میدونن که من شدم وابستت من و این گوشی و عکسای توئه لامصب
هرکی میبینه منو میگه که من دیوونم سخته این ثانیه ها بی تو من نمیتونم نمیتونم
پره از عطر توئه کوچه به کوچه این حوالی بی تو گم میشم و هرشب تو خیابون تو کجایی
با توام عشق دلم عاشقتم سخت شده دنیام من هنوزم همونم دیوونتم تنگه نفسهام
پره از عطر توئه کوچه به کوچه این حوالی بی تو گم میشم و هرشب تو خیابون تو کجایی
با توام عشق دلم عاشقتم سخت شده دنیام من هنوزم همونم دیوونتم تنگه نفسهام

 

http://mtn-music.org







برچسب ها کد پیشواز ایرانسل طعم جنون مسعود صابری به همراه متن کد آهنگ پیشواز ایرانسل طعم جنون مسعود صابری جدید کد آوای انتظار ایرانسل طعم جنون مسعود صابری کد آوای انتظار ایرانسل طعم جنون مسعود صابری پخش انلاین کد آهنگ پیشواز کد پیشواز ایرانسل طعم جنون مسعود صابری کد آهنگ پیشواز های جدید سال 1398 کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل طعم جنون مسعود صابری کد پیشواز جدید 98 کد آهنگ پیشواز همراه اول کد آهنگ پیشواز ایرانسل طعم جنون مسعود صابری کد آهنگ پیشواز ایرانسل طعم جنون مسعود صابری سایت پیشواز من کد پیشواز جدید ایرانسل طعم جنون مسعود صابری کد پیشواز کد آهنگ پیشواز ایرانسل کد آهنگ پیشواز ایرانسل طعم جنون مسعود صابری پخش انلاین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو