loading...

پیشواز من

,    ,    کد آهنگ پیشواز زندگی محمد علیزاده,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل محمد علیزاده زندگی,    کد پیشواز ایرانسل محمد علیزاده زندگی, &nb

♥حسـ ــین♥ بازدید : 35 سه شنبه 08 بهمن 1398


,   
,    کد آهنگ پیشواز زندگی محمد علیزاده
,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل محمد علیزاده زندگی
,    کد پیشواز ایرانسل محمد علیزاده زندگی
,    اهنگ پیشواز محمد علیزاده زندگی همراه اول
,    کد پیشواز زندگی محمد علیزاده همراه اول
,    کد پیشواز محمد علیزاده همراه اول
,    کد پیشواز ایرانسل محمد علیزاده خستم
,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل محمد علیزاده یارم باش
,    کد پیشواز همراه اول محمد علیزاده پخش انلاین
,    kod ahang pishvaz
,   

 

عزیزم عاشق باش مثه من وقتی برات میمیرم تو فقط لب تر کن بگو خوشبختی برات میمیرم
عزیزم عاشق باش دو روزِ دنیا سریع طی میشه من یه روز دنیامو به پات میریزم یعنی کِی میشه

یارم باش اگه میتونی کنارم باش همه ی دار و ندارم باش عاشقه برقِ تو چشماتم
چه خاطره ها که ندارم باهاش نفسه دله بیقرارم باش
من اگه به کسی بگم عشقم بود و نبودمو میذارم پاش

تکست آهنگ یارم باش محمد علیزاده

تو کی بودی که من موندم تو کارت دوباره همه چیزم شدیدا بستگی به تو داره
دلم پر میزنه اسمت میاد آدم حیفش میاد
تا تو اینجایی بخواد یه لحظه م چشماشو رو هم بذاره وای دوباره

یارم باش اگه میتونی کنارم باش همه ی دار و ندارم باش عاشقه برقِ تو چشماتم
چه خاطره ها که ندارم باهاش نفسه دله بیقرارم باش
من اگه به کسی بگم عشقم بود و نبودمو میذارم پاش

**

کد بزودی







برچسب ها کد آهنگ پیشواز زندگی محمد علیزاده کد آهنگ پیشواز ایرانسل محمد علیزاده زندگی کد پیشواز ایرانسل محمد علیزاده زندگی اهنگ پیشواز محمد علیزاده زندگی همراه اول کد پیشواز زندگی محمد علیزاده همراه اول کد پیشواز محمد علیزاده همراه اول کد پیشواز ایرانسل محمد علیزاده خستم کد آهنگ پیشواز ایرانسل محمد علیزاده یارم باش کد پیشواز همراه اول محمد علیزاده پخش انلاین kod ahang pishvaz
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو