loading...

پیشواز من

Code Pishvaz Mci Farzad Farzin Called Ey Kash With Play Online یکم از خودت بگو اگه تو هم دلتنگی … اگه مثل من داری با هر شبت میجنگی …یکم از خودت بگو اگه تو هم نابودی … من که خیل

♥حسـ ــین♥ بازدید : 3 سه شنبه 24 فروردین 1400

Code Pishvaz Mci Farzad Farzin Called Ey Kash With Play Online

کد آوای انتظار ای کاش فرزاد فرزین همراه اول

یکم از خودت بگو اگه تو هم دلتنگی … اگه مثل من داری با هر شبت میجنگی …
یکم از خودت بگو اگه تو هم نابودی … من که خیلی گفتم از خودم برات تا بودی

1- پیشواز همراه اول ای کاش: 94389

پخش‌کننده صوت

00:00
00:00

ای کاش که چشمات منو تنها نمیذاشت قلبت نمیرفت پی دیوونگی هاش
ای کاش غرورت رو دلم پا نمیذاشت ای کاش ای کاش … !!

2- کد ترک دوم: 94390

پخش‌کننده صوت

00:00
00:00

چرا تو تمام قصه حس رفتن داری تو که کل عاشقانه هاتو از من داری !!
دوری از تو مثل دوری از نفس بی رحمه حال مارو کی بی غیر ما دوتا میفهمه

3- کد ترک سوم: 94391

پخش‌کننده صوت

00:00
00:00

این کدها ویژه اپراتور همراه اول می باشد که با ارسال به 8989 فعال می شوند.

# در صورت مشکل در کدها از طریق دیدگاه ها به ما اطلاع دهید.







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو