loading...

پیشواز من

آهای از علی عبدالمالکی,کد آهنگ پیشواز,کد پیشواز آهای از علی عبدالمالکی,کد آهنگ پیشواز آهای از علی عبدالمالکی جدید,کد آهنگ پیشواز جدید آهای از علی عبدالمالکی,کد آهنگ آهای از علی عبدالمالکی,کد آهنگ پیشو

♥حسـ ــین♥ بازدید : 241 جمعه 17 خرداد 1398

آهای از علی عبدالمالکی,کد آهنگ پیشواز,کد پیشواز آهای از علی عبدالمالکی,کد آهنگ پیشواز آهای از علی عبدالمالکی جدید,کد آهنگ پیشواز جدید آهای از علی عبدالمالکی,کد آهنگ آهای از علی عبدالمالکی,کد آهنگ پیشواز آهای از علی عبدالمالکی,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگهای پیشواز آهای از علی عبدالمالکی,سایت پیشواز من,کد آهنگ پیشواز جدید,

 

آهای عشق همیشگیم بیا به هم بگیم دوست دارم

آهای تو که تازگی ها عشق من شدیا دوست دارم

انقدر تو رو دوست دارم که باورش آسون نیست

آخر میشی مال خودم دنیا که بی قانون نیست

اینقدر تو رو دوست دارم که صد دفعه هم بمیرم

باز عاشق تو میشم و باز دستاتو میگیرم

 

♫♫♫

آهای دار و ندار من دنیام نذاره من دوست دارم

آهای به هیچکی دل نبند تا میتونی بخند دوست دارم

انقدر تو رو دوست دارم که باورش آسون نیست

آخر میشی مال خودم دنیا که بی قانون نیست

اینقدر تو رو دوست دارم که صد دفعه هم بمیرم

باز عاشق تو میشم و باز دستاتو میگیرم

کد آهنگ پیشواز آهای از علی عبدالمالکی

بزودی - هنوز ساخته نشده







برچسب ها آهای از علی عبدالمالکی کد آهنگ پیشواز کد پیشواز آهای از علی عبدالمالکی کد آهنگ پیشواز آهای از علی عبدالمالکی جدید کد آهنگ پیشواز جدید آهای از علی عبدالمالکی کد آهنگ آهای از علی عبدالمالکی کد آهنگ پیشواز آهای از علی عبدالمالکی سایت آهنگ پیشواز کد آهنگهای پیشواز آهای از علی عبدالمالکی سایت پیشواز من کد آهنگ پیشواز جدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو