loading...

پیشواز من

کد آهنگ پیشواز,سایت پیشواز من,کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول حامد زمانی امروزهنوزتموم نشده,کد آهنگ پیشواز همراه اول حامد زمانی امروزهنوزتموم نشده جدید,کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگ همراه اول حامد زمانی ا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 27 جمعه 10 خرداد 1398

کد آهنگ پیشواز,سایت پیشواز من,کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول حامد زمانی امروزهنوزتموم نشده,کد آهنگ پیشواز همراه اول حامد زمانی امروزهنوزتموم نشده جدید,کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگ همراه اول حامد زمانی امروزهنوزتموم نشده,کد آهنگ پیشواز همراه اول حامد زمانی امروزهنوزتموم نشده,همراه اول حامد زمانی امروزهنوزتموم نشده,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگهای پیشواز همراه اول حامد زمانی امروزهنوزتموم نشده,کد پیشواز همراه اول حامد زمانی امروزهنوزتموم نشده,

 

اگه زندونی خاکم من و تو این قفس دریاب

نفس هام بی تو سنگینه منو ای هم نفس دریاب دریاب دریاب

کی گفته راه تو دوره تو که روشن تر از ماهی

رسیدن با تو آسونه همیشه اولین راهی

پر وا کن که دنیا واست داره طرح قفس میکشه

امروزت تموم نشده داره خورشیدت نفس میکشه

♫♫♫

تو باشی من دلم قرصه دیگه دستام نمیلرزه

بهشت زندگی بی تو به یه گندم نمی ارزه

تو این شب های بی خورشید تویی روشن تر از مهتاب

تو تنها ناخدای من تو این دریا منو دریاب

پر وا کن که دنیا واست داره طرح قفس میکشه

امروزت تموم نشده داره خورشیدت نفس میکشه

https://nicmusic.net

 

 

 

کد آهنگ پیشواز همراه اول حامد زمانی امروزهنوزتموم نشده

89226        امروزهنوزتموم نشده 3      حامد زمانی

89225        امروزهنوزتموم نشده 2      حامد زمانی

89224        امروزهنوزتموم نشده 1      حامد زمانی







برچسب ها کد آهنگ پیشواز سایت پیشواز من کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول حامد زمانی امروزهنوزتموم نشده کد آهنگ پیشواز همراه اول حامد زمانی امروزهنوزتموم نشده جدید کد آهنگ پیشواز جدید کد آهنگ همراه اول حامد زمانی امروزهنوزتموم نشده کد آهنگ پیشواز همراه اول حامد زمانی امروزهنوزتموم نشده همراه اول حامد زمانی امروزهنوزتموم نشده سایت آهنگ پیشواز کد آهنگهای پیشواز همراه اول حامد زمانی امروزهنوزتموم نشده کد پیشواز همراه اول حامد زمانی امروزهنوزتموم نشده
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو