loading...

پیشواز من

دربند تو گر باشم در دربندم دیوانه ی تو گشتمو هی میخندم دیوانمو مجنونمو دل آشوبم من تا به ابد به عهد خود پابندم دل دل دادم کن از قفس آزادم کن نه همسادم کن پیوسته یادم کن دل دل دادم کن از قفس آزادم کن د

♥حسـ ــین♥ بازدید : 23 شنبه 03 خرداد 1399

دربند تو گر باشم در دربندم
دیوانه ی تو گشتمو هی میخندم
دیوانمو مجنونمو دل آشوبم
من تا به ابد به عهد خود پابندم
دل دل دادم کن از قفس آزادم کن
نه همسادم کن پیوسته یادم کن
دل دل دادم کن از قفس آزادم کن
در جنت این حوا رو لیلای این آدم کن
من مرد میدان هستم زخمی ز پیکان هستم
در جمع یاران هستم فرزند ایران هستم
من مرد میدان هستم رستم دستان
در جمع یاران هستم حامد پهلان هستم

 


دل دل دادم کن از قفس آزادم کن
نه همسادم کن پیوسته یادم کن
دل دل دادم کن از قفس آزادم کن
در جنت این حوا رو لیلای این آدم کن
دل دل دادم کن از قفس آزادم کن
نه همسادم کن پیوسته یادم کن
دل دل دادم کن از قفس آزادم کن
در جنت این حوا رو لیلای این آدم کن

کد آهنگ پیشواز همراه اول حامد پهلان دربند

88081   دربند       حامد پهلان







برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول حامد پهلان دربند کد پیشواز حامد پهلان دربند کد پیشواز ایرانسل کد پیشواز همراه اول کد پیشواز کد آهنگ پیشواز حامد پهلان دربند رایتل کد آهنگ پیشواز ایرانسل حامد پهلان دربند کد آهنگ پیشواز حامد پهلان دربند همراه اول کد آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز حامد پهلان دربند برای رایتل پخش انلاین کد آهنگ پیشواز حامد پهلان دربند کد آهنگ پیشواز ایرانسل کد آهنگ پیشواز رایتل حامد پهلان دربند کد آهنگ پیشواز همراه اول kod ahang pishvaz کد آوای انتظار حامد پهلان دربند کد آهنگ پیشواز حامد پهلان دربند پخش انلاین کد آوای انتظار حامد پهلان دربند پخش انلاین کد آهنگ پیشواز حامد پهلان دربند ایرانسل
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو