loading...

پیشواز من

ایرانسل یوسف بهراد جاذبه,سایت پیشواز من,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز ایرانسل یوسف بهراد جاذبه,کد آهنگ ایرانسل یوسف بهراد جاذبه,کد آهنگ پیشواز ایرانسل یوسف بهراد جاذبه جدید,کد آهنگ پیشواز جدید ایران

♥حسـ ــین♥ بازدید : 63 دوشنبه 02 اردیبهشت 1398

ایرانسل یوسف بهراد جاذبه,سایت پیشواز من,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز ایرانسل یوسف بهراد جاذبه,کد آهنگ ایرانسل یوسف بهراد جاذبه,کد آهنگ پیشواز ایرانسل یوسف بهراد جاذبه جدید,کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل یوسف بهراد جاذبه,کد آهنگهای پیشواز ایرانسل یوسف بهراد جاذبه,کد پیشواز ایرانسل یوسف بهراد جاذبه,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز جدید,

اینکه رفتارای تو واسه من جالبه یعنی دارم به تو و به چشات جاذبه
اینکه از خواستنه تو دست بر نمیدارم یعنی از دست رفتم یعنی دوست دارم

زیباییِ تو توو چشمای من تصویر خورشید وقته غروبه
قبلِ از تو به عشق حسی نداشتم بعد از تو دیدم این حس چه خوبه

تکست آهنگ جاذبه یوسف بهراد

بسکه خوبی آدما از تو تقلید میکنن تو شبیه خودتی بقیه عینه همن
اوجه خوشبختیه که تو فقط ماله منی اینکه به فکر منو تغییر حاله منی

اینکه به فکر منو تغییر حاله منی

زیباییِ تو توو چشمای من تصویر خورشید وقته غروبه
قبلِ از تو به عشق حسی نداشتم بعد از تو دیدم این حس چه خوبه

پیشواز جاذبه از یوسف بهراد قطعه اول (قیمت ۳۰۰ تومان برای یک ماه): ۱۳۱۲۴۸۱

پیشواز جاذبه از یوسف بهراد قطعه اول (قیمت ۱۲۶ تومان برای یک هفته): ۱۳۱۲۴۸۷

 

 

پیشواز جاذبه از یوسف بهراد قطعه دوم(قیمت ۳۰۰ تومان برای یک ماه): ۱۳۱۲۴۸۲

پیشواز جاذبه از یوسف بهراد قطعه دوم(قیمت ۱۲۶ تومان برای یک هفته): ۱۳۱۲۴۸۸

 

برای فعال سازی، کد مورد نظر را با سیم کارت ایرانسل به شماره ۷۵۷۵ بفرستید

 

 

https://www.faratext.com

https://upahang.com







برچسب ها ایرانسل یوسف بهراد جاذبه سایت پیشواز من سایت آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز ایرانسل یوسف بهراد جاذبه کد آهنگ ایرانسل یوسف بهراد جاذبه کد آهنگ پیشواز ایرانسل یوسف بهراد جاذبه جدید کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل یوسف بهراد جاذبه کد آهنگهای پیشواز ایرانسل یوسف بهراد جاذبه کد پیشواز ایرانسل یوسف بهراد جاذبه کد آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز جدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو