loading...

پیشواز من

X کد آهنگ پیشواز سینا شعبانخانی من عاشق توام پخش انلاین X کد آهنگ پیشواز سینا شعبانخانی من عاشق توام ایرانسل X کد آهنگ پیشواز سینا شعبانخانی من عاشق توام جدید X کد پیشواز X کد

♥حسـ ــین♥ بازدید : 47 یکشنبه 10 آذر 1398
X کد آهنگ پیشواز سینا شعبانخانی من عاشق توام پخش انلاین X کد آهنگ پیشواز سینا شعبانخانی من عاشق توام ایرانسل X کد آهنگ پیشواز سینا شعبانخانی من عاشق توام جدید X کد پیشواز X کد آوای انتظار سینا شعبانخانی من عاشق توام X کد پیشواز جدید - سینا شعبانخانی من عاشق توام X کد آهنگ پیشواز سینا شعبانخانی من عاشق توام X کد آهنگ پیشواز جدید سینا شعبانخانی من عاشق توام X Kod Pishvaz Hamrah Aval X کد آوای انتظار سینا شعبانخانی من عاشق توام پخش انلاین X کد پیشواز ایرانسل X Kod Pishvaz Irancell X کد آهنگ پیشواز سینا شعبانخانی من عاشق توام همراه اول X کد پیشواز همراه اول X کد آهنگ پیشواز همراه اول سینا شعبانخانی من عاشق توام X کد آهنگ پیشواز ایرانسل سینا شعبانخانی من عاشق توام X کد پیشواز سینا شعبانخانی من عاشق توام X کد آهنگ پیشواز

 

 

خوبه که میشه با تو احساس عاشقی کرد
چشم من آسمون شد با تو زندگی کرد
با تو میشه رقم زد عشق و برای دنیا
حس میکنم نباشی سرده هوای دنیا

زیبای روزگار من عاشق توام
ای عشق موندگار من عاشق توام
زیبای روزگار من عاشق توام
ای عشق موندگار من عاشق توام

♫♫♫

من از تاریخ فهمیدم که خاک قهرمان داره
باید مجنون ِ ایران شد یه عشقایی جنون داره
مدال عشق و آرامش تو دنیا قسمت کی شد
مدال آودن آسونه ولی سخته که تختی شد

زیبای روزگار من عاشق توام
ای عشق موندگار من عاشق توام
زیبای روزگار من عاشق توام
ای عشق موندگار من عاشق توام

ترانه‌ سرا : محمد کاظمی

texahang.org

 

کد آهنگ پیشواز همراه اول سینا شعبان خانی من عاشق توام

98242            من عاشق توام2           سینا شعبانخانی

98241            من عاشق توام1           سینا شعبانخانی







برچسب ها کد آهنگ پیشواز سینا شعبانخانی من عاشق توام پخش انلاین کد آهنگ پیشواز سینا شعبانخانی من عاشق توام ایرانسل کد آهنگ پیشواز سینا شعبانخانی من عاشق توام جدید کد پیشواز کد آوای انتظار سینا شعبانخانی من عاشق توام کد پیشواز جدید سینا شعبانخانی من عاشق توام کد آهنگ پیشواز سینا شعبانخانی من عاشق توام کد آهنگ پیشواز جدید سینا شعبانخانی من عاشق توام Kod Pishvaz Hamrah Aval کد آوای انتظار سینا شعبانخانی من عاشق توام پخش انلاین کد پیشواز ایرانسل Kod Pishvaz Irancell کد آهنگ پیشواز سینا شعبانخانی من عاشق توام همراه اول کد پیشواز همراه اول کد آهنگ پیشواز همراه اول سینا شعبانخانی من عاشق توام کد آهنگ پیشواز ایرانسل سینا شعبانخانی من عاشق توام کد پیشواز سینا شعبانخانی من عاشق توام کد آهنگ پیشواز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو