loading...

پیشواز من

,    کد اهنگ پیشواز مسعود جلیلیان برای همراه اول,    کد پیشواز همراه اول مسعود جلیلیان سیگاری,    کد آهنگ پیشواز همراه اول مسعود جلیلیان سیگاری,  

♥حسـ ــین♥ بازدید : 30707 یکشنبه 12 آبان 1398


,    کد اهنگ پیشواز مسعود جلیلیان برای همراه اول
,    کد پیشواز همراه اول مسعود جلیلیان سیگاری
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول مسعود جلیلیان سیگاری
,    کد اهنگ پیشواز مسعود جلیلیان سیگاری
,    کد اهنگ پیشواز ایرانسل مسعود جلیلیان سیگاری
,    کد آهنگ پیشواز مسعود جلیلیان رفاقت
,    کد پیشواز مسعود جلیلیان جدایی
,    کد پیشواز ایرانسل مسعود جلیلیان پخش انلاین
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول فرشاد آزادی

ای برا مردم و دادم برس
برای خاسم دره چید و دس
بی وفایی خفم کرد برس
بی وفایی نفسم گرد برس
ای برا مردم یه کاری بکه
بو وحال من زاری بکه
در شیت خانه بچو زوی تریگ
یه تختیگ ارای من خالی بکه
داغ عشق تو سیگاریم کرد نفس
 روز وشو یا چتیام یا گه هیران و مس
سر خوم دی نیم بدجوری قاطیم
بعد تو دی علاقه‌ی من نیرم و کس
بعد تو بی وفا داغ دنم و بان دس
خط خطی کم من هرچتیگ که خاطره س
تا بزانی چنی شیتو و روانیم 
تا بزانی چنی عاشقت بیم نفس

 

 

پا بدی کی پا برد کرد نفس
کی وجای من قلب تو گرد و دس
کاش بزانسیام همه ی عمرگم
جادوی کی تو و من گرد نفس
کاش بزانسیام که عشق تو کیه
کی خراو و شیت و شیدات بیه
وی خدا بانه سره تا ابد
جور من هیچکس فدایت نیه
داغ عشق تو سیگاریم کرد نفس
 روز وشو یا چتیام یا گه هیران و مس
سر خوم دی نیم بدجوری قاطیم
بعد تو دی علاقه‌ی من نیرم و کس
بعد تو بی وفا داغ دنم و بان دس
خط خطی کم من هرچتیگ که خاطره س
تا بزانی چنی شیتو و روانیم 
تا بزانی چنی عاشقت بیم نفس

http://musickordi.com

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320 

 

 

,    کد آهنگ پیشواز همراه اول مسعود جلیلیان سیگاری - بزودی

82398

روزای ته سیگاری

دومان شریفی

 







برچسب ها کد اهنگ پیشواز مسعود جلیلیان برای همراه اول کد پیشواز همراه اول مسعود جلیلیان سیگاری کد آهنگ پیشواز همراه اول مسعود جلیلیان سیگاری کد اهنگ پیشواز مسعود جلیلیان سیگاری کد اهنگ پیشواز ایرانسل مسعود جلیلیان سیگاری کد آهنگ پیشواز مسعود جلیلیان رفاقت کد پیشواز مسعود جلیلیان جدایی کد پیشواز ایرانسل مسعود جلیلیان پخش انلاین کد آهنگ پیشواز همراه اول فرشاد آزادی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو