loading...

پیشواز من

,    کد آهنگ پیشواز ستین تونستی عشقم,    کد پیشواز ستین چشمون سیاه,    کد پیشواز همراه اول ستین عزیز جون,    گوش دادن آهنگ پیشواز بی کلام ای

♥حسـ ــین♥ بازدید : 4388 پنجشنبه 08 خرداد 1399


,    کد آهنگ پیشواز ستین تونستی عشقم
,    کد پیشواز ستین چشمون سیاه
,    کد پیشواز همراه اول ستین عزیز جون
,    گوش دادن آهنگ پیشواز بی کلام ایرانسل
,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل امام رضا با پخش انلاین
,    آهنگ پیشواز سنتی ایرانسل
,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل حامد زمانی پخش آنلاین
,    کد اهنگ پیشواز همراه اول ستین والا
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول ترکیه ای ماهسون پخش انلاین
,    Kod pishvaz satin
,   

 


متن آهنگ ستین تونستی عشقم

Satin – Tonesti Eshgham – Lyrics

من از همه جا بی خبرتو رو دوست داشتمت

قافل از عشقی که امروز خوشه فرداش غمه

با خودم گفتم بمیرم واسه چشماش کمه

باز به سرم زد بازم عاشق شدم ای وای

چی از این بیشتر از این دیوونه میخوای

حالا بعد این همه صاف تو چشمام زل زده میگه تو رو نمیخوام

تونستی نابودم کنی تونستی عشقم

کی تا الان قدر منو دونستی عشقم

تو که برات کاری نداره دل شکوندن

قلب منم عینه همه تونستی بشکن

متن آهنگ تونستی عشقم ستین

Satin – Tonesti Eshgham – Lyrics

تو بی تفاوت منو بی قرارو

دل دیوونه ی ما رو بد میسوزونی

من با معرفت تو بی مرامو

دوست دارم و تو دل منو راحت میسوزونی

تونستی نابودم کنی تونستی عشقم

کی تا الان قدر منو دونستی عشقم

تو که برات کاری نداره دل شکوندن

قلب منم عینه همه تونستی بشکن




,    کد آهنگ پیشواز ستین تونستی عشقم

بزودی

 







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ستین تونستی عشقم کد پیشواز ستین چشمون سیاه کد پیشواز همراه اول ستین عزیز جون گوش دادن آهنگ پیشواز بی کلام ایرانسل کد آهنگ پیشواز ایرانسل امام رضا با پخش انلاین آهنگ پیشواز سنتی ایرانسل کد آهنگ پیشواز ایرانسل حامد زمانی پخش آنلاین کد اهنگ پیشواز همراه اول ستین والا کد آهنگ پیشواز همراه اول ترکیه ای ماهسون پخش انلاین Kod pishvaz satin
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو