loading...

پیشواز من

کد آهنگ پیشواز همراه اول بهنام بانی قرص قمر ۲ شیدا شدمو پیدا شده عشقت تو دل مستمیک دل که نه صد دل من به تو دل بستم عاشقت هستمجان جان تو شدی لیلی این خونه جان جان با تو دل صدتای مجنونهجان جان دو ت

♥حسـ ــین♥ بازدید : 471 یکشنبه 20 بهمن 1398


کد آهنگ پیشواز همراه اول بهنام بانی قرص قمر ۲

 

شیدا شدمو پیدا شده عشقت تو دل مستم
یک دل که نه صد دل من به تو دل بستم عاشقت هستم
جان جان تو شدی لیلی این خونه جان جان با تو دل صدتای مجنونه
جان جان دو تا همزادیم و دیوونه
جان جان شدی شیرین به تو دل دادم جان جان من خودم صدتای فرهادم
جان جان همه قلبمو بهت دادم

 



بگو به همه یه نفر توی دلمه نشونم بده به همه آخه من دوست دارم
تو که بلدی دلو از من ببری تو دلم تو یه نفری آخه من دوست دارم
بگو به همه یه نفر توی دلمه نشونم بده به همه آخه من دوست دارم
تو که بلدی دلو از من ببری تو دلم تو یه نفری آخه من دوست دارم
جان جان تو شدی لیلی این خونه جان جان با تو دل صدتای مجنونه
جان جان دو تا همزادیم و دیوونه
جان جان شدی شیرین به تو دل دادم جان جان من خودم صدتای فرهادم
جان جان همه قلبمو بهت دادم


این کد پیشواز هنوز منتشر نشده - پس از انتشار در سایت درج میشه با تشکر مدیر سایت پیشواز من

منبع متن نسل موزیک











برچسب ها کد پیشواز Kod Pishvaz Irancell کد آهنگ پیشواز همراه اول بهنام بانی قرص قمر ۲ کد آهنگ پیشواز ایرانسل بهنام بانی قرص قمر ۲ کد پیشواز ایرانسل کد آوای انتظار بهنام بانی قرص قمر ۲ پخش انلاین کد آوای انتظار بهنام بانی قرص قمر ۲ Kod Pishvaz Hamrah Aval کد پیشواز بهنام بانی قرص قمر ۲ کد آهنگ پیشواز بهنام بانی قرص قمر ۲ جدید کد آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز بهنام بانی قرص قمر ۲ پخش انلاین کد آهنگ پیشواز بهنام بانی قرص قمر ۲ ایرانسل کد پیشواز جدید بهنام بانی قرص قمر ۲ کد آهنگ پیشواز جدید بهنام بانی قرص قمر ۲ کد آهنگ پیشواز بهنام بانی قرص قمر ۲ کد پیشواز همراه اول کد آهنگ پیشواز بهنام بانی قرص قمر ۲ همراه اول
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو