loading...

پیشواز من

کد آهنگ پیشواز همراه اول احمد صفایی عشق اول,کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول احمد صفایی عشق اول,کد آهنگ پیشواز همراه اول احمد صفایی عشق اول جدید,کد آهنگ پیشواز,کد پیشواز همراه اول احمد صفایی عشق اول,همرا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 343 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1398

کد آهنگ پیشواز همراه اول احمد صفایی عشق اول,کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول احمد صفایی عشق اول,کد آهنگ پیشواز همراه اول احمد صفایی عشق اول جدید,کد آهنگ پیشواز,کد پیشواز همراه اول احمد صفایی عشق اول,همراه اول احمد صفایی عشق اول,سایت آهنگ پیشواز,سایت پیشواز من,کد آهنگ همراه اول احمد صفایی عشق اول,کد آهنگهای پیشواز همراه اول احمد صفایی عشق اول,کد آهنگ پیشواز جدید,

 


عشق اولم رو گرفتن
شعر شبامو ربودن

حسي که براي من بود
با دروغ ازم گرفتن




ميگن هيچ عشقي تو دنيا
مثل عشق اولي نيست

اره به خدا که راسته
عشق من ولي ديگه نيست2



ميخواستم ازت جدا شم
ولي اشکات نميذاشتن

قلب من اروم نداشتش
چه دل ساده اي داشتم



ميگن هيچ عشقي تو دنيا
مثل عشق اولي نيست

اره به خدا که راسته
عشق من ولي ديگه نيست



ميخواستم ازت جدا شم
ولي اشکات نميذاشتن

قلب من اروم نداشتش
چه دل ساده اي داشتم



ازم بريدي
تويي که گفتي ميموني

بي تو ميميرم
تو که اينو خوب ميدوني


بهم ميگي که سختي اين عشق دو روزه

چطور تونستي بري که قلبم بسوزه


ميشينم اينجا
تاکه اسمون به حال دل غريبم
هميشه هر دم بباره


با رفتن تو ديگه هيچوقت دل نميدم
ديگه نميخوام
اخه از دنيا بريدم

 

 

کد آهنگ پیشواز همراه اول احمد صفایی عشق اول - بزودی

 

 

 

 







برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول احمد صفایی عشق اول کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول احمد صفایی عشق اول کد آهنگ پیشواز همراه اول احمد صفایی عشق اول جدید کد آهنگ پیشواز کد پیشواز همراه اول احمد صفایی عشق اول همراه اول احمد صفایی عشق اول سایت آهنگ پیشواز سایت پیشواز من کد آهنگ همراه اول احمد صفایی عشق اول کد آهنگهای پیشواز همراه اول احمد صفایی عشق اول کد آهنگ پیشواز جدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو