loading...

پیشواز من

تو عشقیو من عاشقه دیوونه ی تو کجا برم کجا به غیر خونه ی تو آخه برم به کی بگم دلم گرفته به عشق توست اگه چشامو غم گرفته به ناعلاجیه دلم درمون بده سرم هواییِ توئه سامون بده به تک درخت خشکه قلبم جون بده

♥حسـ ــین♥ بازدید : 131 جمعه 24 آبان 1398

تو عشقیو من عاشقه دیوونه ی تو کجا برم کجا به غیر خونه ی تو
آخه برم به کی بگم دلم گرفته به عشق توست اگه چشامو غم گرفته

به ناعلاجیه دلم درمون بده سرم هواییِ توئه سامون بده
به تک درخت خشکه قلبم جون بده به این کویر بی کسی بارون بده

نخ کتیبه ی سیاهی رنگتم به این سیاهیا قسم دلتنگتم
اینا کتیبه نیست رگه قلبه منه یه وقت نگی یه عاشقه دلسنگتم

 

X کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول نخ کتیبه کامران مولایی X کد آوای انتظار همراه اول نخ کتیبه کامران مولایی X کد پیشواز جدید - همراه اول نخ کتیبه کامران مولایی X کد آهنگ پیشواز همراه اول نخ کتیبه کامران مولایی جدید X کد آهنگ پیشواز همراه اول نخ کتیبه کامران مولایی پخش انلاین X کد پیشواز همراه اول نخ کتیبه کامران مولایی X کد آهنگ پیشواز X کد پیشواز X کد آوای انتظار همراه اول نخ کتیبه کامران مولایی پخش انلاین X کد آهنگ پیشواز همراه اول نخ کتیبه کامران مولایی

 

تکست آهنگ نخ کتیبه کامران مولایی

خبر از دلم نداره هیچ کسی جز تو که برام دلیله نفسی
میدونم رسمتونه عاشق کشی که به داد دل من نمیرسی

به ناعلاجیه دلم درمون بده سرم هواییِ توئه سامون بده
به تک درخت خشکه قلبم جون بده به این کویر بی کسی بارون بده

نخ کتیبه ی سیاهی رنگتم به این سیاهیا قسم دلتنگتم
اینا کتیبه نیست رگه قلبه منه یه وقت نگی یه عاشقه دلسنگتم

به ناعلاجیه دلم درمون بده سرم هواییِ توئه سامون بده
به تک درخت خشکه قلبم جون بده به این کویر بی کسی بارون بده

نخ کتیبه ی سیاهی رنگتم به این سیاهیا قسم دلتنگتم
اینا کتیبه نیست رگه قلبه منه یه وقت نگی یه عاشقه دلسنگتم

**

کد آهنگ پیشواز همراه اول نخ کتیبه کامران مولایی - بزودی

99538 کتیبه 2 وحید تاج
99537 کتیبه وحید تاج
81057 کتیبه امیر حسین مدرس
80875 کتیبه های حسینیه هادی گرسویی
40183 کتیبه (2) مهرداد کریم خاوری
40182 کتیبه (1) مهرداد کریم خاوری
31006 کتیبه امیر حسین مدرس
24546 کتیبه ها میگن حسین سیدعلی مومنی
21679 نقش کتیبه حامد بهبود







برچسب ها کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول نخ کتیبه کامران مولایی کد آوای انتظار همراه اول نخ کتیبه کامران مولایی کد پیشواز جدید همراه اول نخ کتیبه کامران مولایی کد آهنگ پیشواز همراه اول نخ کتیبه کامران مولایی جدید کد آهنگ پیشواز همراه اول نخ کتیبه کامران مولایی پخش انلاین کد پیشواز همراه اول نخ کتیبه کامران مولایی کد آهنگ پیشواز کد پیشواز کد آوای انتظار همراه اول نخ کتیبه کامران مولایی پخش انلاین کد آهنگ پیشواز همراه اول نخ کتیبه کامران مولایی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو