loading...

پیشواز من

کد آهنگ پیشواز همراه اول هوروش بند ماه دلم,همراه اول هوروش بند ماه دلم,کد آهنگ پیشواز همراه اول هوروش بند ماه دلم جدید,کد آهنگ همراه اول هوروش بند ماه دلم,کد پیشواز همراه اول هوروش بند ماه دلم,سایت آه

♥حسـ ــین♥ بازدید : 6315 جمعه 05 بهمن 1397

کد آهنگ پیشواز همراه اول هوروش بند ماه دلم,همراه اول هوروش بند ماه دلم,کد آهنگ پیشواز همراه اول هوروش بند ماه دلم جدید,کد آهنگ همراه اول هوروش بند ماه دلم,کد پیشواز همراه اول هوروش بند ماه دلم,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول هوروش بند ماه دلم,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگهای پیشواز همراه اول هوروش بند ماه دلم,

کد پیشواز همراه اول هوروش بند ماه دلم

ای ماه دلم اشکامو ببین ببین که از تو سینه دل پر میزنه به هر دری در میزنه تورو خدا ببین
درمون دلم دیدار توئه چجوری آرومش کنم دلی رو که اینجور گرفتار توئه
بیا پیش دلم باش یکم یا بیا و بیوفت از چشمم یا که این دلو از جاش بکن ماه من
بیا پیش دلم باش یکم یا بیا و بیوفت از چشمم یا که این دلو از جاش بکن ماه من
تمومه این شبارو با یادت قدم زدم این کوچه ها شاهد بپرس چجوره حال این عاشق
همه درارو بستی روم آخه چجور بیام سراغ تو تا کی بشینم این گوشه دری وا شه
بیا پیش دلم باش یکم یا بیا و بیوفت از چشمم یا که این دلو از جاش بکن ماه من
بیا پیش دلم باش یکم یا بیا و بیوفت از چشمم یا که این دلو از جاش بکن ماه من

nex1music.ir

 

24167

ماه دلم2

هوروش باند

24166

ماه دلم

هوروش باند

 







برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول هوروش بند ماه دلم همراه اول هوروش بند ماه دلم کد آهنگ پیشواز همراه اول هوروش بند ماه دلم جدید کد آهنگ همراه اول هوروش بند ماه دلم کد پیشواز همراه اول هوروش بند ماه دلم سایت آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز جدید کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول هوروش بند ماه دلم کد آهنگ پیشواز کد آهنگهای پیشواز همراه اول هوروش بند ماه دلم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو