loading...

پیشواز من

,    ,    کد آهنگ پیشواز در این دنیا مهدی سلطانی,    کد آهنگ پیشواز همراه اول در این دنیا مهدی سلطانی,    کد پیشواز ایرانسل مهدی سلطانی در ا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 2574 چهارشنبه 10 مهر 1398


,   
,    کد آهنگ پیشواز در این دنیا مهدی سلطانی
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول در این دنیا مهدی سلطانی
,    کد پیشواز ایرانسل مهدی سلطانی در این دنیا
,    کد پیشواز همراه اول مهدی سلطانی در این دنیا
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول مهدی سلطانی
,    دانلود آهنگ در این دنیا مهدی سلطانی با کیفیت 320
,    آهنگ از مهدی سلطانی
,    دانلود موزیک ویدیو در این دنیا از مهدی سلطانی

 

 

در این دنیا تک و تنها شدم من
گیاهی در دل صحرا شدم من

چو مجنونی که از مردم گریزد
شتابان در پی لیلا شدم من

چه بی اثر می خندم
چه بی ثمر می گریم

به ناکامی چرا رسوا شدم من
چرا عاشق چرا شیدا شدم من

من آن دیرآشنا را می شناسم
من آن شیرین ادا را می شناسم

محبت بین ما کار خدا بود
از این جا من خدا را می شناسم

خوشا روزی که این دنیا سرآید
قیامت با قیامِ من سرآید

بگیرم دامن عدل الهی
بپرسم کام عاشق کی برآید

چه بی اثر می خندم
چه بی ثمر می گریم

به ناکامی چرا رسوا شدم من
چرا عاشق چرا شیدا شدم من

به ناکامی چرا رسوا شدم من
چرا عاشق چرا شیدا شدم من


http://thetextmusic.blog.ir/post/3

 ,    کد آهنگ پیشواز در این دنیا مهدی سلطانی

*درخواست شده توسط  کاربران اینترنت**فعلا ساخته نشده – جهت اطلاع رسانی*

این کد پیشواز  از سوی کاربران درخواست شده - درصورت پیدا شدن بزودی در سایت قرار میگیره

 







برچسب ها کد آهنگ پیشواز در این دنیا مهدی سلطانی کد آهنگ پیشواز همراه اول در این دنیا مهدی سلطانی کد پیشواز ایرانسل مهدی سلطانی در این دنیا کد پیشواز همراه اول مهدی سلطانی در این دنیا کد آهنگ پیشواز همراه اول مهدی سلطانی دانلود آهنگ در این دنیا مهدی سلطانی با کیفیت 320 آهنگ از مهدی سلطانی دانلود موزیک ویدیو در این دنیا از مهدی سلطانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو