loading...

پیشواز من

صداش کنی فقط بگه جانم … نگاش کنی بگه دوست دارم تویی نفس همین و بس صداش کنی به اسم کوچیکش …. نگاش کنی نگات کنه با عشق تویی نفس همین و بس !!کد ترک اول پیشواز صداش کنی : 95174 پخش‌کننده صوت00:0000:00برا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 0 دوشنبه 18 اسفند 1399

کد آوای انتظار صداش کنی شاهین بنان همراه اول

صداش کنی فقط بگه جانم … نگاش کنی بگه دوست دارم تویی نفس همین و بس
صداش کنی به اسم کوچیکش …. نگاش کنی نگات کنه با عشق تویی نفس همین و بس !!

کد ترک اول پیشواز صداش کنی : 95174

پخش‌کننده صوت
00:00
00:00

قبل از تو هیچوقت بعد از تو هیچکس … جانم نشد یارم نشد هی دل ای دل ای دل !!
بارون و عطرت من زیر چترت آروم بشم … آرامشم هی دل ای دل ای دل –»

کد ترک دوم: 95175

پخش‌کننده صوت
00:00
00:00

عاشق اسمم شدم …. تا صدا کردی منو مستم از این دیوونگی !!
اصلا قبول هرچی بگی دل از احساس تو حظ کرد –»

کد ترک سوم: 95176

پخش‌کننده صوت
00:00
00:00

برای فعال سازی پیشواز همراه اول صداش کنی کد هر قطعه را به شماره 8989 ارسال کنید

# در صورت مشکل در کدها از طریق دیدگاه ها به ما اطلاع دهید.







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو