loading...

پیشواز من

کد پیشواز آهنگ دیوار مهدی احمدوندpishvaz Mehdi Ahmadvand Divarکد پیشواز آهنگ دیوار مهدی احمدوندترانه و شعر آهنگ دیوار مهدی احمدونددوریه تو چشممو میسوزونه مثه دود گفتی میخوامت دلم عاشقه این قصه بودقصه

♥حسـ ــین♥ بازدید : 93 پنجشنبه 30 خرداد 1398

کد پیشواز آهنگ دیوار مهدی احمدوند

pishvaz Mehdi Ahmadvand Divar

کد پیشواز آهنگ دیوار مهدی احمدوند

ترانه و شعر آهنگ دیوار مهدی احمدوند

دوریه تو چشممو میسوزونه مثه دود گفتی میخوامت دلم عاشقه این قصه بود
قصه ی تو ته کشید منو به آتیش کشید وقتی حرف رفتنو چشمای تو پیش کشید

رفتی به من سخت گذشت لعنت به سرگذشت دیوونگی عادیه آب که از سر گذشت

بینه منو خودت دیوار میکشی بعد میگی چرا سیگار میکشی
چشمای من چقدر شبو روز برای تو بیداری کشید


https://upahang.com

https://www.faratext.com


حسه منو اول میکشی بعد میگی چقدر سیگار میکشی
هر روز میمیرم واسه تو , تو منو ماهی سی بار میکشی

تکست آهنگ دیوار مهدی احمدوند

پنجره ی قلبه توام به روی من بسته شد گفتی دلم اشتباهی به تو وابسته شد
اشتباهم اینجا بود سکوت هی سکوت فهمیدم میخوای بری نیاوردم به روت

وای سرنوشت چرا قصه مونو بد نوشت چرا دارم این روزا میمیرم از درد عشق

بینه منو خودت دیوار میکشی بعد میگی چرا سیگار میکشی
چشمای من چقدر شبو روز برای تو بیداری کشید

حسه منو اول میکشی بعد میگی چقدر سیگار میکشی
هر روز میمیرم واسه تو , تو منو ماهی سی بار میکشی

بینه منو خودت دیوار میکشی بعد میگی چرا سیگار میکشی
چشمای من چقدر شبو روز برای تو بیداری کشید

حسه منو اول میکشی بعد میگی چقدر سیگار میکشی
هر روز میمیرم واسه تو , تو منو ماهی سی بار میکشی

چرا دیوار میکشی , چرا سیگار میکشی , چشای من واسه تو چقدر بیداری کشید

کد قطعه اول دیوار برای ایرانسل: ۳۳۱۱۳۹۹۷

شنیدن

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

کد قطعه دوم دیوار برای ایرانسل: ۳۳۱۱۳۹۹۸

شنیدن

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

هزینه فعال سازی ۳۰۰ تومان برای یک ماه

آموزش نحوه فعال سازی پیشواز ایرانسل:

برای فعال سازی، کد مورد نظر را با سیم کارت ایرانسل به شماره ۷۵۷۵ بفرستید

تعويض در بین آهنگ های هم قیمت ( یک ماهه) رایگان می باشد

***

 

 

 

 

 







برچسب ها کد آهنگ پیشواز جدید کد آهنگ مهدی احمدوند دیوار کد آهنگ پیشواز جدید مهدی احمدوند دیوار کد آهنگ پیشواز مهدی احمدوند دیوار pishvazman پیشواز سایت پیشواز من کد آهنگ پیشواز مهدی احمدوند دیوار ایرانسل مهدی احمدوند دیوار کد آهنگ پیشواز مهدی احمدوند دیوار همراه اول کد پیشواز درخواستی پیشواز من کد پیشواز مهدی احمدوند دیوار کد پیشواز مهدی احمدوند دیوار برای همراه اول کد پیشواز مهدی احمدوند دیوار برای ایرانسل
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو