loading...

پیشواز من

X کد پیشواز - همراه اول شهرام شکوهی انگیزه X کد آهنگ پیشواز X کد پیشواز آهنگ همراه اول شهرام شکوهی انگیزه X کد آهنگ پیشواز همراه اول شهرام شکوهی انگیزه X کد آوای انتظار همراه

♥حسـ ــین♥ بازدید : 307 سه شنبه 25 تیر 1398
X کد پیشواز - همراه اول شهرام شکوهی انگیزه X کد آهنگ پیشواز X کد پیشواز آهنگ همراه اول شهرام شکوهی انگیزه X کد آهنگ پیشواز همراه اول شهرام شکوهی انگیزه X کد آوای انتظار همراه اول شهرام شکوهی انگیزه X کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول شهرام شکوهی انگیزه X همراه اول شهرام شکوهی انگیزه X کد پیشواز همراه اول شهرام شکوهی انگیزه

 

قبل از تو هیشکی تو دلم حتی یکم ارزش نداشت
اومدنت به زندگیم جایی واسه غصه نذاشت
نگاهِ تو بهم انگیزه میده خدا تورو واسه من آفریده
عجیبِ با توئم من روبراهم چقدر با داشتنت بی اشتباهم
هرچی از من میخوای بخواه اما نخواه ترکت کنم
خیلی خیلی سخته برام بدشی باهام حتی یکم
نگاهِ تو بهم انگیزه میده خدا تورو واسه من آفریده

 

عجیبِ با توئم من روبراهم چقدر با داشتنت بی اشتباهم
نمی تونم حتی یه بار به چشمای تو شک کنم
می خوام تا جایی که میشه به عشقِ مون کمک کنم
چی واسه من بهتر از این که دارمت پیشِ خودم
حس می کنم کنارِ تو آدمِ بهتری شدم
نگاهِ تو بهم انگیزه میده خدا تورو واسه من آفریده
عجیبِ با توئم من روبراهم چقدر با داشتنت بی اشتباهم

=====================================

کد پیشواز همراه اول شهرام شکوهی انگیزه - بزودی منتشر میشود

 

irmp3.ir

 

 

90239 انگیزه حسین سیاحی
83630 انگیزه بابک جهانبخش
63835 انگیزه بهنام علمشاهی
42003 انگیزه برایان تریسی







برچسب ها کد پیشواز همراه اول شهرام شکوهی انگیزه کد آهنگ پیشواز کد پیشواز آهنگ همراه اول شهرام شکوهی انگیزه کد آهنگ پیشواز همراه اول شهرام شکوهی انگیزه کد آوای انتظار همراه اول شهرام شکوهی انگیزه کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول شهرام شکوهی انگیزه همراه اول شهرام شکوهی انگیزه کد پیشواز همراه اول شهرام شکوهی انگیزه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو