loading...

پیشواز من

کد پیشواز ایرانسل آهنگ دلبر ناب ناصر زینعلیKod Ahang Pishvaz - Irancell Naser Zeynali Delbare Nabکد پیشواز ایرانسل آهنگ دلبر ناب ناصر زینعلیآهنگ پیشواز ایرانسل دلبر ناب ناصر زینعلیتو چقدر نابی بس که ج

♥حسـ ــین♥ بازدید : 965 یکشنبه 03 شهریور 1398




کد پیشواز ایرانسل آهنگ دلبر ناب ناصر زینعلی

Kod Ahang Pishvaz - Irancell Naser Zeynali Delbare Nab

کد پیشواز ایرانسل آهنگ دلبر ناب ناصر زینعلی

آهنگ پیشواز ایرانسل دلبر ناب ناصر زینعلی

تو چقدر نابی بس که جذابی منو دیوونه میکنی
رو چه حسابی بازی میکنی با من اینجوری بیخودی

همینجوری بمون نذار تغییرت بدن این آدمای بد
تو چشم نباش اصن این حسودا آدمو چشم میزنن فقط



دلبر ناب دلم با چشای خوشگله مشکیت یکم
یه نگاه ریز زیر چشمی به من
بنداز که من دیوونه شم ای وای من

دلبر ناب دلم من دو آتیشه طرفدارم ببین
دست نمیشه از تو بردارم همین
زیبای من بیمارتم ای وای من

کد پیشواز ایرانسل آهنگ دلبر ناب ناصر زینعلی

یه منظومه تو چشماته
که تا میشم بهش خیره منو میگیره

میره بالا توقعم هی نباشی
تو توهمت آدم میمیره

نمیدونم چی داری که شبیه مهره ماری که چشام میگیره
باید زودتر میدیدمت همین الانشم برای بودن دیره

دلبر ناب دلم با چشای خوشگله مشکیت یکم
یه نگاه ریز زیر چشمی به من
بنداز که من دیوونه شم ای وای من

دلبر ناب دلم من دو آتیشه طرفدارم ببین
دست نمیشه از تو بردارم همین
زیبای من بیمارتم ای وای من




منبع متن فراتکست

این کد بزودی در صورت انتشار ر این صفحه قرار میگیرد

با تشکر مدیر سایت پیشواز من







برچسب ها کد پیشواز کد آهنگ پیشواز ایرانسل دلبر ناب ناصر زینعلی سایت پیشواز من کد پیشواز جدید 98 کد آوای انتظار ایرانسل دلبر ناب ناصر زینعلی پخش انلاین کد پیشواز ایرانسل دلبر ناب ناصر زینعلی کد آهنگ پیشواز ایرانسل دلبر ناب ناصر زینعلی پخش انلاین کد آهنگ پیشواز های جدید سال 1398 کد آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز ایرانسل دلبر ناب ناصر زینعلی کد پیشواز جدید ایرانسل دلبر ناب ناصر زینعلی کد پیشواز ایرانسل دلبر ناب ناصر زینعلی به همراه متن کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل دلبر ناب ناصر زینعلی کد آوای انتظار ایرانسل دلبر ناب ناصر زینعلی کد آهنگ پیشواز ایرانسل دلبر ناب ناصر زینعلی جدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو