loading...

پیشواز من

,    ,    کد اهنگ پیشواز یه دفعه اومدی تو دلم,    کد پیشواز ایرانسل حسین منتظری محشری تو,    کد اهنگ پیشواز همراه اول حسین منتظری, &nbs

♥حسـ ــین♥ بازدید : 3115 پنجشنبه 11 مهر 1398


,   
,    کد اهنگ پیشواز یه دفعه اومدی تو دلم
,    کد پیشواز ایرانسل حسین منتظری محشری تو
,    کد اهنگ پیشواز همراه اول حسین منتظری
,    کد اهنگ پیشواز حسین منتظری
,    کد پیشواز حسین منتظری همراه اول
,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل حسین منتظری
,    کد پیشواز ایرانسل حسین منتظری از تو ممنون
,    کد اهنگ پیشواز همراه اول حسین منتظری خاطرخواه
,    کد پیشواز اهنگ محشری تو از حسین منتظری

 

musicgoogle.ir


یه دفعه اومدی تو دلم ، یهویی شدی همه کسم … !
نفسم میگیره بی تو ، همه جوره محشری تو … !

جون من بسته به جونت ، آخه این دلو میبری تو … !
وقتشه همه بدونن ، عشق اول آخری تو

طاقت دلبری هاتو ، اون خندیدناتو … !
اون چال گونه هاتو ، ندارم ندارم

لج و لج کردن هاتو ، دلخور شدن هاتو
حتی اون رنگ چشاتو ، ندارم ندارم … !

 

 ,    کد اهنگ پیشواز یه دفعه اومدی تو دلم

*درخواست شده توسط  کاربران اینترنت**فعلا ساخته نشده – جهت اطلاع رسانی*

این کد پیشواز  از سوی کاربران درخواست شده - درصورت پیدا شدن بزودی در سایت قرار میگیره

 

 







برچسب ها کد اهنگ پیشواز یه دفعه اومدی تو دلم کد پیشواز ایرانسل حسین منتظری محشری تو کد اهنگ پیشواز همراه اول حسین منتظری کد اهنگ پیشواز حسین منتظری کد پیشواز حسین منتظری همراه اول کد آهنگ پیشواز ایرانسل حسین منتظری کد پیشواز ایرانسل حسین منتظری از تو ممنون کد اهنگ پیشواز همراه اول حسین منتظری خاطرخواه کد پیشواز اهنگ محشری تو از حسین منتظری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو