loading...

پیشواز من

,    ,    کد اهنگ پیشواز بی تو دوباره عاشق نمیشم,    کد پیشواز بی قرارم محسن ابراهیم زاده,    کد پیشواز ایرانسل محسن ابراهیم زاده بی قرارم,&

♥حسـ ــین♥ بازدید : 1861 سه شنبه 16 مهر 1398


,   
,    کد اهنگ پیشواز بی تو دوباره عاشق نمیشم
,    کد پیشواز بی قرارم محسن ابراهیم زاده
,    کد پیشواز ایرانسل محسن ابراهیم زاده بی قرارم
,    کد پیشواز همراه اول محسن ابراهیم زاده بی قرارم
,    کد پیشواز ایرانسل محسن ابراهیم زاده پخش انلاین
,    کد پیشواز محسن ابراهیم زاده همراه اول
,    کد پیشواز همراه اول محسن ابراهیم زاده عاشق شدن
,    کد اهنگ پیشواز محسن ابراهیم زاده برداشت رفت
,    کد اهنگ پیشواز محسن ابراهیم زاده امشب

,   

https://mybia4music.com

 


متن آهنگ دوست دارم محسن ابراهیم زاده

بی تو دوباره عاشق نمیشم
من با نفسهات دیوونه میشم
میخوام دوباره دورت بگردم
مثل تو دیگه پیدا نکردم
حرف تو باشه حرفی ندارم
خوبه دوباره هستی کنارم
دوست دارم جمله ای شیرینه
تو که میگی به دلم میشینه
دوست دارم تو رو بی اندازه
دلم به دوست داشتن تو می نازه
دوست دارم جمله ای شیرینه
تو که میگی به دلم میشینه
دوست دارم تو رو بی اندازه
دلم به دوست داشتن تو می نازه
———–
بی تو دوباره عاشق نمیشم
من با نفسهات دیوونه میشم
میخوام دوباره دورت بگردم
مثل تو دیگه پیدا نکردم
حرف تو باشه حرفی ندارم
خوبه دوباره هستی کنارم
دوست دارم جمله ای شیرینه
تو که میگی به دلم میشینه
دوست دارم تو رو بی اندازه
دلم به دوست داشتن تو می نازه
دوست دارم جمله ای شیرینه
تو که میگی به دلم میشینه
دوست دارم تو رو بی اندازه
دلم به دوست داشتن تو می نازه

 

 ,    کد اهنگ پیشواز بی تو دوباره عاشق نمیشم

*درخواست شده توسط  کاربران اینترنت**فعلا ساخته نشده – جهت اطلاع رسانی*

این کد پیشواز  از سوی کاربران درخواست شده - درصورت پیدا شدن بزودی در سایت قرار میگیره

 

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )







برچسب ها کد اهنگ پیشواز بی تو دوباره عاشق نمیشم کد پیشواز بی قرارم محسن ابراهیم زاده کد پیشواز ایرانسل محسن ابراهیم زاده بی قرارم کد پیشواز همراه اول محسن ابراهیم زاده بی قرارم کد پیشواز ایرانسل محسن ابراهیم زاده پخش انلاین کد پیشواز محسن ابراهیم زاده همراه اول کد پیشواز همراه اول محسن ابراهیم زاده عاشق شدن کد اهنگ پیشواز محسن ابراهیم زاده برداشت رفت کد اهنگ پیشواز محسن ابراهیم زاده امشب
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو