loading...

پیشواز من

,    کد اهنگ پیشواز احسان خواجه امیری سی سالگی,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل احسان خواجه امیری عاشق که بشی,    اهنگ پیشواز همراه اول احسان خواجه امیری با پخش

♥حسـ ــین♥ بازدید : 332 سه شنبه 03 مهر 1397


,    کد اهنگ پیشواز احسان خواجه امیری سی سالگی
,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل احسان خواجه امیری عاشق که بشی
,    اهنگ پیشواز همراه اول احسان خواجه امیری با پخش انلاین
,    کد پیشواز ایرانسل با توام خواجه امیری
,    کد پیشواز ایرانسل احسان خواجه امیری
,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل احسان خواجه امیری برام هیچ حسی
,    کد پیشواز ایرانسل احسان خواجه امیری درد عمیق
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول احسان خواجه امیری میوه ممنوعه
,    کد پیشواز همراه اول احسان خواجه امیری ثانیه

کد پیشواز ایرانسل احسان خواجه امیری سی سالگی

٣٣١١٠۵٣۶ / سی سالگی ۱ / احسان خواجه امیری
٣٣١١٠۵٣٧ / سی سالگی ۲ / احسان خواجه امیری
٣٣١١٠۵٣٨ / سی سالگی ۳ / احسان خواجه امیری

بخشی از متن همین ترانه سی سالگی احسان خواجه امیری:

چه چیزی تو عمقه چشاته که من یک نگاهه تو رو به یه دنیا نمیدم

که بعد از تماشای چشمای تو از زمینو زمان عاشقانه بریدم

تو با کل رویای من اومدی تا تو سی سالگی باورم زیر و رو شه

که زیباترین خط شعرهای من از تماشای چشم تو هر شب شروع شه

اومدی تا بره فصله دیوونگی شدی آرامشه کل این زندگی

با تو هر ثانیه عاشقانست برام آرزوهامو از کی به جز تو بخوام

اومدی تا بره فصله دیوونگی شدی آرامشه کل این زندگی

با تو هر ثانیه عاشقانست برام آرزوهامو از کی به جز تو بخوام

دلم از تماشای چشمای تو یه حسی مثه پر گرفتن گرفت

چشای تو تا پیشه چشم منه مگه میشه این حالو از من گرفت

تمام وجودم رو هر ثانیه تو دریای فکر تو حل میکنم

نگاه کن واسه این که تو با منی چه جوری خدا رو بغل میکنم

اومدی تا بره فصله دیوونگی شدی آرامشه کل این زندگی

با تو هر ثانیه عاشقانست برام آرزوهامو از کی به جز تو بخوام

اومدی تا بره فصله دیوونگی شدی آرامشه کل این زندگی

با تو هر ثانیه عاشقانست برام آرزوهامو از کی به جز تو بخوام

https://nava.ir/







برچسب ها کد اهنگ پیشواز احسان خواجه امیری سی سالگی کد آهنگ پیشواز ایرانسل احسان خواجه امیری عاشق که بشی اهنگ پیشواز همراه اول احسان خواجه امیری با پخش انلاین کد پیشواز ایرانسل با توام خواجه امیری کد پیشواز ایرانسل احسان خواجه امیری کد آهنگ پیشواز ایرانسل احسان خواجه امیری برام هیچ حسی کد پیشواز ایرانسل احسان خواجه امیری درد عمیق کد آهنگ پیشواز همراه اول احسان خواجه امیری میوه ممنوعه کد پیشواز همراه اول احسان خواجه امیری ثانیه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو