loading...

پیشواز من

,    ,    کد آهنگ پیشواز پازل بند هستی,    کد پیشواز همراه اول پازل بند هستی,    کد پیشواز پازل بند,    کد پیشواز ایرانسل پاز

♥حسـ ــین♥ بازدید : 73 یکشنبه 08 مهر 1397


,   
,    کد آهنگ پیشواز پازل بند هستی
,    کد پیشواز همراه اول پازل بند هستی
,    کد پیشواز پازل بند
,    کد پیشواز ایرانسل پازل بند داستان
,    کد پیشواز ایرانسل پازل باند کار دادی دستم
,    کد پیشواز ایرانسل پازل باند دلارام
,    کد پیشواز همراه اول پازل بند مغرور عاشق
,    کد اهنگ پیشواز چشم چشم پازل باند
,    کد پیشواز رایتل پازل بند

کد پیشواز ایرانسل پازل بند هستی

۳۳۱۱۳۰۵۸ / هستی ۱ / پازل بند

۳۳۱۱۳۰۵۹ / هستی ۲ / پازل بند

بخشی از متن همین ترانه هستی پازل بند:

تو هستی شبم پیش تو غوغاست

منم آدم بشم عشق تو حواست

تو مستی شبم پیش تو زیباست

اگه دلت بخواد دلت نخواد قلب من اینجاست

از هستی تو مستی من خواب نداره

هی دست به این مست مزن تاب نداره

هی دل ای دل نکن مستم منو ول نکن

بستم به کوی او دلم هی منو غافل نکن

هی دل ای دل نکن این عاشق عاقل نکن

بستم به کوی او دلم هی منو غافل نکن

وقتی میاد صدای پات حالی به حالی میشم

یه عاشق بیقرار تو این حوالی میشم

آخه رو رواله دلت خوش به حال دلت

اگه روبراهه دلم سربراهه دلت

https://nava.ir/







برچسب ها کد آهنگ پیشواز پازل بند هستی کد پیشواز همراه اول پازل بند هستی کد پیشواز پازل بند کد پیشواز ایرانسل پازل بند داستان کد پیشواز ایرانسل پازل باند کار دادی دستم کد پیشواز ایرانسل پازل باند دلارام کد پیشواز همراه اول پازل بند مغرور عاشق کد اهنگ پیشواز چشم چشم پازل باند کد پیشواز رایتل پازل بند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو