loading...

پیشواز من

کد آهنگ پیشواز همراه اول خودکار مشکی میلاد کیانیKod pishvaz - Milad Kiani Khodkare Meshkiکد آهنگ پیشواز همراه اول خودکار مشکی میلاد کیانیترانه و شعر آهنگ خودکار مشکی میلاد کیانیتوی قلبم کسی غیر از تو

♥حسـ ــین♥ بازدید : 2523 چهارشنبه 08 مرداد 1399



کد آهنگ پیشواز همراه اول خودکار مشکی میلاد کیانی

Kod pishvaz - Milad Kiani Khodkare Meshki

کد آهنگ پیشواز همراه اول خودکار مشکی میلاد کیانی

ترانه و شعر آهنگ خودکار مشکی میلاد کیانی

توی قلبم کسی غیر از تو رو عزیز نکردم


هنوز جای دستات رو بخار شیشه رو تمیز نکردم

هنوزم عین سابقم من غد و توو دارو
نشون نمیدم عاشقم من

درست از اون وقتی که هی فاصله انداختی
نپرسیدی موافقم من

کی واسمون تقدیرو با خودکار مشکی نوشت
کی آخر این قصه رو با ضربه عشق مینوشت

کسی سمتم میاد دل نمیبندم بهش
بعد تو عمرا دیگه اعتقاد ندارم به عشق

تکست آهنگ خودکار مشکی میلاد کیانی

من ولی سبز کشیدم عشقو تو زرد زدی
روی قرمز دلت یه آبی زرد زدی

تو میخواستی این همه رنگ با هم خالی شند
میدونستی مشکی میشه وقتی که قاطی شند

کی واسمون تقدیرو با خودکار مشکی نوشت
کی آخر این قصه رو با ضربه عشق مینوشت

کسی سمتم میاد دل نمیبندم بهش
بعد تو عمرا دیگه اعتقاد ندارم به عشق

کد - بزودی







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو