loading...

پیشواز من

, , کد پیشواز خانومی محسن ابراهیم زاده, کد پیشواز محسن ابراهیم زاده پانتومیم, کد پیشواز محسن ابراهیم زاده سال نو, کد پیشواز دوره کردم محسن ابراهیم زاده همراه اول, کد پیشواز همراه اول محسن ابراهیم زاده

♥حسـ ــین♥ بازدید : 231 پنجشنبه 05 فروردین 1400


,
, کد پیشواز خانومی محسن ابراهیم زاده
, کد پیشواز محسن ابراهیم زاده پانتومیم
, کد پیشواز محسن ابراهیم زاده سال نو
, کد پیشواز دوره کردم محسن ابراهیم زاده همراه اول
, کد پیشواز همراه اول محسن ابراهیم زاده
, اهنگ پیشواز محسن ابراهیم زاده ایرانسل
, کد پیشواز محسن ابراهیم زاده گل پونه
, کد پیشواز محسن ابراهیم زاده منو دلتنگی
, کد پیشواز ایرانسل محسن ابراهیم زاده پخش انلاین
,

خانومی یکی یه دونه ای
تو یه احساس عاشقونه ای
بگو تا آخر دنیا با منی
میدونم که مثل من دیوونه ای

من دوسِت دارم و تو عشق منی
خدا نکنه یه روز ازم دل بکنی
تو قسمت این قلب زارمی
میدونم که تو تا ابد کنارمی

تو واسم تو دنیا یه همدمی
آخه چند بار بگم تو عشقمی
روی زخمای کهنه ی دلم
خانومی همیشه مثل یه مرهمی

تو واسم تو دنیا یه همدمی
آخه چند بار بگم تو عشقمی
روی زخمای کهنه ی دلم
خانومی همیشه مثل یه مرهمی

تو روزایی که دلم تنها بود
دل من یک شب بی فردا بود
درست وقتی که دلم مرده بود
تو بی کسی روحمم افسرده بود
تو رسیدی و گفتی خنده کن
دلُ از شادیا آکنده کن
منم می خونم و عاشقت منم
میخوام این مهر سکوتُ بشکنم

قلب بیقرارم
به جز تو هیشکی رو نمیخواد
کاشکی تو بدونی
دل من دستاتُ میخواد

ای گل بهارم
من میخوام از تو بخونم
بی تو بیقرارم
من میخوام از تو بخونم

قلب بیقرارم
به جز تو هیشکی رو نمیخواد
کاشکی تو بدونی
دل من دستاتُ میخواد

ای گل بهارم
من میخوام از تو بخونم
بی تو بیقرارم
من میخوام از تو بخونم

متن و تکست آهنگ خانومی محسن ابراهیم زاده







برچسب ها کد پیشواز خانومی محسن ابراهیم زاده کد پیشواز محسن ابراهیم زاده پانتومیم کد پیشواز محسن ابراهیم زاده سال نو کد پیشواز دوره کردم محسن ابراهیم زاده همراه اول کد پیشواز همراه اول محسن ابراهیم زاده اهنگ پیشواز محسن ابراهیم زاده ایرانسل کد پیشواز محسن ابراهیم زاده گل پونه کد پیشواز محسن ابراهیم زاده منو دلتنگی کد پیشواز ایرانسل محسن ابراهیم زاده پخش انلاین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو