loading...

پیشواز من

,    ,    کد اهنگ پیشواز عزیزم کجایی ایرانسل,    کد اهنگ پیشواز همراه اول کجایی محسن چاوشی,    کد پیشواز رفیقم کجایی همراه اول,  &

♥حسـ ــین♥ بازدید : 317 شنبه 17 آذر 1397


,   
,    کد اهنگ پیشواز عزیزم کجایی ایرانسل
,    کد اهنگ پیشواز همراه اول کجایی محسن چاوشی
,    کد پیشواز رفیقم کجایی همراه اول
,    پیشواز همراه اول اهنگ رفیقم کجایی چاوشی
,    آهنگ پیشواز یه دنیا غریبم کجایی عزیزم
,    کد پیشواز همراه اول بگو کجایی
,    کد آهنگ پیشواز رفیق من محسن چاوشی همراه اول
,    کد پیشواز کجایی محسن چاوشی
,    پیشوازعزیزم کجایی چاوشی همراه اول

,   

کد آهنگ پیشواز ایرانسل “کجایی” اثری از “محسن چاوشی”

عرضه‌کننده: سروش همراه , رده : موسیقی فیلم ، بیشتر :تیتراژ سریال شهرزاد

کد آهنگ پیشواز ایرانسل محسن چاوشی کجایی

برای دریافت کد پیشواز ایرانسل به ادامه مطلب بروید…

 

کد آهنگ پیشواز محسن چاوشی

٢٢١٢۶۴۵ / کجایی / محسن چاوشی
٢٢١٢۶۴۶ / کجایی ۲ / محسن چاوشی

متن آهنگ محسن چاوشی کجایی :

یه پاییز زرد و زمستون سرد و
یه زندون تنگ و یه زخم قشنگ و
غم جمعه عصر و غریبی حصر و
یه دنیا سوالو تو سینم گذاشتی
جهانی دروغ و یه دنیا غروب و
یه درد عمیق و یه تیزی تیغ و
یه قلب مریض و یه آه غلیظ و
یه دنیا محالو تو سینم گذاشتی
رفیقم کجایی دقیقا کجایی
کجایی تو بی من، تو بی من کجایی
رفیقم کجایی دقیقا کجایی
کجایی تو بی من، تو بی من کجایی

آه کجا آه

♫♫♫♫♫♫

آه ای حبیبم
یه دنیا غریبم
کجایی عزیزم
بیا تا چشامو تو چشمات بریزم
نگو دل بریدی
خدایی نکرده
ببین خواب چشمات با چشمام چه کرده
همه جا رو گشتم
کجایی عزیزم
بیا تا رگامو تو خونت بریزم
بیا روتو رو کن
منو زیر و رو کن
بیا زخمامو یه جوری رفو کن
عزیزم کجایی دقیقا کجایی
کجایی تو بی من، تو بی من کجایی
عزیزم کجایی دقیقا کجایی
کجایی تو بی من، تو بی من کجایی

http://mtn-music.org/







برچسب ها کد اهنگ پیشواز عزیزم کجایی ایرانسل کد اهنگ پیشواز همراه اول کجایی محسن چاوشی کد پیشواز رفیقم کجایی همراه اول پیشواز همراه اول اهنگ رفیقم کجایی چاوشی آهنگ پیشواز یه دنیا غریبم کجایی عزیزم کد پیشواز همراه اول بگو کجایی کد آهنگ پیشواز رفیق من محسن چاوشی همراه اول کد پیشواز کجایی محسن چاوشی پیشوازعزیزم کجایی چاوشی همراه اول کد اهنگ پیشواز عزیزم کجایی محسن چاوشی کد پیشواز عزیزم کجایی همراه اول کد پیشواز ایرانسل یه دنیا غریبم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو