loading...

پیشواز من

,    ,    کد آهنگ پیشواز هیشکی نمیفهمه چه حالی دارم,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل محسن چاوشی رفیق خوب,    کد آهنگ پیشواز همراه اول محسن چاوشی ص

♥حسـ ــین♥ بازدید : 2429 سه شنبه 11 دی 1397


,   
,    کد آهنگ پیشواز هیشکی نمیفهمه چه حالی دارم
,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل محسن چاوشی رفیق خوب
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول محسن چاوشی صبوری
,    اهنگ پیشواز محسن چاوشی همراه اول
,    کدپیشوازسنگ صبورچاوشی
,    اهنگ پیشواز علی سنتوری
,    آهنگ پیشواز رفیق
,    کد پیشواز همراه اول رفیق
,    دانلود آهنگ سنگ صبور محسن چاوشی کیفیت 320

,   

کد آهنگ پیشواز ایرانسل جدید “سنتوری و صنگ صبور” اثری از “محسن چاووشی”

عرضه‌کننده: کلید , رده : موسیقی پاپ ، بیشتر : آلبوم سنتوری

کد آهنگ پیشواز ایرانسل محسن چاوشی سنتوری (سنگ صبور)

برای دریافت کد آهنگ پیشواز به ادامه مطلب بروید…

 

کد آهنگ پیشواز محسن چاوشی

۲۲۱۱۱۳۰ / سنتوری تنهای بی سنگ صبور / محسن چاوشی
۳۳۱۲۶۵۹ / سنگ صبور قطعه ۲ / محسن چاوشی

♫♫♫♫♫♫

متن آهنگ سنگ صبور محسن چاوشی

رفیق من سنگ صبور غم هام به دیدنم بیا که خیلی تنهام

هیشکی نمیفهمه چه حالی دارم چه دنیای رو به زوالی دارم

مجنونمو دل زده از لیلی ها خیلی دلم گرفته از خیلی ها

نمونده از جوونی هام نشونی پیر شدم پیر تو ای جوونی

تنهای بی سنگ صبور خونه ی سرد و سوت و کور

توی شبات ستاره نیست موندی و راه چاره

 

http://mtn-music.org/mohsen-chavoshi-santouri-patient-stone/







برچسب ها کد آهنگ پیشواز هیشکی نمیفهمه چه حالی دارم کد آهنگ پیشواز ایرانسل محسن چاوشی رفیق خوب کد آهنگ پیشواز همراه اول محسن چاوشی صبوری اهنگ پیشواز محسن چاوشی همراه اول کدپیشوازسنگ صبورچاوشی اهنگ پیشواز علی سنتوری آهنگ پیشواز رفیق کد پیشواز همراه اول رفیق دانلود آهنگ سنگ صبور محسن چاوشی کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز هیچکی نمیفهمه چه حالی دارم کد پیشواز همراه اول محسن چاوشی افسار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو