loading...

پیشواز من

,    کد اهنگ پیشواز مرتضی اشرفی بنام دپرس,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل مرتضی اشرفی دپرس,    کد اهنگ پیشواز مرتضی اشرفی همراه اول,    کد پیشواز

♥حسـ ــین♥ بازدید : 407 شنبه 05 آبان 1397




,    کد اهنگ پیشواز مرتضی اشرفی بنام دپرس
,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل مرتضی اشرفی دپرس
,    کد اهنگ پیشواز مرتضی اشرفی همراه اول
,    کد پیشواز ایرانسل مرتضی اشرفی
,    کد پیشواز دپرس مرتضی اشرفی
,    آهنگ پیشواز همراه اول مرتضی اشرفی
,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل مرتضی اشرفی منه بی تو
,    پیشواز مرتضی اشرفی دپرس
,    کد پیشواز ایرانسل مرتضی اشرفی سلام عشقم





کد آهنگ پیشواز ایرانسل مرتضی اشرفی دپرس

۵۵۱۱۳۸۰۲ دپرس ۱

۵۵۱۱۳۸۰۳ دپرس ۲

ماهانه ۳۰۰ تومان
 &&

۵۵۱۱۳۸۱۴ دپرس ۱

۵۵۱۱۳۸۱۵ دپرس ۲

هفتگی ۱۲۶ تومان

فعال سازی با ارسال کد مورد نظر به ۷۵۷۵

————–
Morteza Ashrafi Depp’s Tracking Code






***************

 

کد آهنگ پیشواز همراه اول مرتضی اشرفی دپرس

۲۶۴۵۴ دپرس ۱

۲۶۴۵۵ دپرس ۲

ماهانه ۳۰۰ تومان

فعال سازی با ارسال کد مورد نظر به ۸۹۸۹

————–
Morteza Ashrafi Depp’s Tracking Code

متن آهنگ مرتضی اشرفی دپرس

حیف دلم دلت حال دل منو بد میکنه نمیفهمی چمه
قلب مریضم این روزای بد لعنتی رو داره رد میکنه داره رد میکنه
چم شده باز چرا هیچ جوری نمیتونم من از فکرت درام
بدجوری رفت یه جوری که یادم رفته الانم کجام بده حال و هوام
خوش باش عزیزم ولی من اینجا دلتنگم تنها نشستم دارم با دردا میجنگم
عیبی نداره روزای خوب منم میرسه هرکی میرسه میگه این آدمه چقدر دپرسه

خوش باش عزیزم ولی من اینجا دلتنگم تنها نشستم دارم با دردا میجنگم
عیبی نداره روزای خوب منم میرسه هرکی میرسه میگه این آدمه چقدر دپرسه

چرا اینجوری شده دنیا شبا تا صبح خواب تو چشام نمیاد
خواب بی تو واسه من کابوسه دل من جز تو کسی رو نمیخواد
مث ولگرد خیابونا راه میرم تو این خیابونا ولی مقصدم مشخص نیست
خاطرس تک تک میدونا
خوش باش عزیزم ولی من اینجا دلتنگم تنها نشستم دارم با دردا میجنگم
عیبی نداره روزای خوب منم میرسه هرکی میرسه میگه این آدمه چقدر دپرسه
خوش باش عزیزم ولی من اینجا دلتنگم تنها نشستم دارم با دردا میجنگم
عیبی نداره روزای خوب منم میرسه هرکی میرسه میگه این آدمه چقدر دپرسه




منبع
mtn-music.org









برچسب ها کد اهنگ پیشواز مرتضی اشرفی بنام دپرس کد آهنگ پیشواز ایرانسل مرتضی اشرفی دپرس کد اهنگ پیشواز مرتضی اشرفی همراه اول کد پیشواز ایرانسل مرتضی اشرفی کد پیشواز دپرس مرتضی اشرفی آهنگ پیشواز همراه اول مرتضی اشرفی کد آهنگ پیشواز ایرانسل مرتضی اشرفی منه بی تو پیشواز مرتضی اشرفی دپرس کد پیشواز ایرانسل مرتضی اشرفی سلام عشقم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو