loading...

پیشواز من

,    کد آهنگ پیشواز محمد نجم,    کد آهنگ پیشواز محمد نجم هیشکی نمیدونه,    کد پیشواز محمد نجم ازت دلخورم,    کد پیشواز محمد نجم تو دنیامی,&n

♥حسـ ــین♥ بازدید : 2856 چهارشنبه 10 بهمن 1397


,    کد آهنگ پیشواز محمد نجم
,    کد آهنگ پیشواز محمد نجم هیشکی نمیدونه
,    کد پیشواز محمد نجم ازت دلخورم
,    کد پیشواز محمد نجم تو دنیامی
,    کد اهنگ پیشواز همراه اول محمد نجم تو دنیامی
,    کد اهنگ.پیشواز همراه اول محمد نجم خواب محال
,    كد آهنگ پيشواز ايرانسل محمد نجم خواب محال
,    کد پیشواز ایرانسل محمد نجم تو دنیامی
,    اهنگ پیشواز محمد نجم تو دنیامی

,   

متن آهنگ مرداب از محمد نجم
هیچ كی نمیدونه، چه داغونه دلم ،بی اون تو این خونه
هیچكی نمیدونه، یه دیونه شدم ،حالم پریشونه
چند روزه بی تابم، نمی خوابم ،مثه مرده تو مردابم
بی اون یه مجنونم،یه دیونم،دیگه حتی نمیخونم
دلم و چه آسون شكسته،اون دیگه به من دل نبسته
دل من یه گوشه نشسته،دیگه نمیتونه بسه
منو اون ارزون فروخته،به یكی چشماشو دوخته
دل من بد جوری سوخته،اون منو ارزون فروخته
.

https://www.cloob.com/

,    کد آهنگ پیشواز محمد نجم هیشکی نمیدونه - بزودی ...







برچسب ها کد آهنگ پیشواز محمد نجم کد آهنگ پیشواز محمد نجم هیشکی نمیدونه کد پیشواز محمد نجم ازت دلخورم کد پیشواز محمد نجم تو دنیامی کد اهنگ پیشواز همراه اول محمد نجم تو دنیامی کد اهنگ.پیشواز همراه اول محمد نجم خواب محال كد آهنگ پيشواز ايرانسل محمد نجم خواب محال کد پیشواز ایرانسل محمد نجم تو دنیامی اهنگ پیشواز محمد نجم تو دنیامی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو