loading...

پیشواز من

,    کد آهنگ پیشواز اگه به تو نمیرسم همراه اول,    کد پیشواز همراه اول حمید عسکری پخش انلاین,    آهنگ اگه به تو نمیرسم,    کد پیشواز حمید عس

♥حسـ ــین♥ بازدید : 568 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1399


,    کد آهنگ پیشواز اگه به تو نمیرسم همراه اول
,    کد پیشواز همراه اول حمید عسکری پخش انلاین
,    آهنگ اگه به تو نمیرسم
,    کد پیشواز حمید عسگری همراه اول
,    کد پیشواز همراه اول بزن بارون حمید عسکری
,    کد پیشواز همراه اول حمید اصغری
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول
,    اهنگ پیشواز حمید عسکری
,    کد پیشواز همراه اول غمگین
,    کد پیشواز همراه اول عاشقانه
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول میثم ابراهیمی با پخش انلاین
,    آهنگ پیشواز خارجی همراه اول با پخش آنلاین
,    کد آهنگ پیشواز من کجای زندگیتم همراه اول
,    کد آهنگ پیشواز

اگه به تو نمیرسم، این دیگه قسمت منه

نخواستم اینجوری بشه، این از بخت بد منه

قد یه دنیا غم دارم، اگه نبینمت یه روز

چطور دلت اومد بری، عاشق چشماتم هنوز

فکر نمیکردم که یه روز، اینجوری تحقیر بشم

به جرم دوست داشتن تو، اینجوری تنبیه بشم

قد یه دنیا غم دارم، اگه نبینمت یه روز

چطور دلت اومد بری، عاشق چشماتم هنوز

اهنگ حمید عسکری اگه به تو نمیرسم

دار و ندارمو میدم، ولی چشمات نبند

دار و ندار من تویی، به گریه های من نخند

از همه دنیا من فقط،‌ دلخوش تو بودم ولی

دلخوشی تو نبودم، دوسم نداشتی یک کمی

اگه به تو نمیرسم، این دیگه قسمت منه

نخواستم اینجوری بشه، این از بخت بد منه

قد یه دنیا غم دارم، اگه نبینمت یه روز

چطور دلت اومد بری، عاشق چشماتم هنوز

فکر نمیکردم که یه روز، اینجوری تحقیر بشم

به جرم دوست داشتن تو، اینجوری تنبیه بشم

قد یه دنیا غم دارم، اگه نبینمت یه روز

چطور دلت اومد بری، عاشق چشماتم هنوز

  ♫♫♫♫

تکست اهنگ اگه به تو نمیرسم حمید عسکری

♫♫♫♫

اگه به تو نمیرسم، این دیگه قسمت منه

نخواستم اینجوری بشه، این از بخت بد منه

قد یه دنیا غم دارم، اگه نبینمت یه روز

چطور دلت اومد بری، عاشق چشماتم هنوز

فکر نمیکردم که یه روز، اینجوری تحقیر بشم

به جرم دوست داشتن تو، اینجوری تنبیه بشم

قد یه دنیا غم دارم، اگه نبینمت یه روز

چطور دلت اومد بری، عاشق چشماتم هنوز

اهنگ حمید عسکری اگه به تو نمیرسم

دار و ندارمو میدم، ولی چشمات نبند

دار و ندار من تویی، به گریه های من نخند

از همه دنیا من فقط،‌ دلخوش تو بودم ولی

دلخوشی تو نبودم، دوسم نداشتی یک کمی

اگه به تو نمیرسم، این دیگه قسمت منه

نخواستم اینجوری بشه، این از بخت بد منه

قد یه دنیا غم دارم، اگه نبینمت یه روز

چطور دلت اومد بری، عاشق چشماتم هنوز

فکر نمیکردم که یه روز، اینجوری تحقیر بشم

به جرم دوست داشتن تو، اینجوری تنبیه بشم

قد یه دنیا غم دارم، اگه نبینمت یه روز

چطور دلت اومد بری، عاشق چشماتم هنوز


  |  اگه به تو نمیرسم

کد پیشواز: 30313







برچسب ها کد آهنگ پیشواز اگه به تو نمیرسم همراه اول کد پیشواز همراه اول حمید عسکری پخش انلاین آهنگ اگه به تو نمیرسم کد پیشواز حمید عسگری همراه اول کد پیشواز همراه اول بزن بارون حمید عسکری کد پیشواز همراه اول حمید اصغری کد آهنگ پیشواز همراه اول اهنگ پیشواز حمید عسکری کد پیشواز همراه اول غمگین کد پیشواز همراه اول عاشقانه کد آهنگ پیشواز همراه اول میثم ابراهیمی با پخش انلاین آهنگ پیشواز خارجی همراه اول با پخش آنلاین کد آهنگ پیشواز من کجای زندگیتم همراه اول کد آهنگ پیشواز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو