loading...

پیشواز من

    کد آهنگ پیشواز هوای پاییز از مهدی احمدوند,    کد آهنگ پیشواز مهدی احمدوند ایرانسل,    کد آهنگ پیشواز همراه اول مهدی احمدوند با پخش انلاین,  &

♥حسـ ــین♥ بازدید : 543 چهارشنبه 07 فروردین 1398



    کد آهنگ پیشواز هوای پاییز از مهدی احمدوند
,    کد آهنگ پیشواز مهدی احمدوند ایرانسل
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول مهدی احمدوند با پخش انلاین
,    کد پیشواز مهدی احمدوند نرو
,    کد پیشواز همراه اول مهدی احمدوند جدید
,    کد پیشواز همراه اول مهدی احمدوند نرو
,    کد پیشواز ایرانسل مهدی احمدوند چشمات
,    کد آهنگ پیشواز مهدی احمدوند اگه بارون بباره
,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل مهدی احمدوند دروغه


 

آهنگ پیشواز : هوای پاییز قطعه ۱              کد فعال سازی : 33113307

 

آهنگ پیشواز : هوای پاییز قطعه ۲              کد فعال سازی : 33113308

 

آهنگ پیشواز : هوای پاییز قطعه ۳              کد فعال سازی : 33113309


 

 

 

متن آهنگ هوای پاییز از مهدی احمدوند


 

هوایه پاییز اومده به خونمون با رفتنت
من گریه میکنم شاید اشکایه من گرفتنت
هوایه بارونه دلم انگاری نزدیکه توام
تو بدترین شرایط هم فکر رسیدن به توام
همیشه تو فکر توام همیشه تو خاطرمی
میونه خاطراته من قشنگترین خاطره امی
تا بودی لحظه هایه بد میونه لحظه هام نبود
پاییز تو رو ازم گرفت از من گرفت تو رو چه زود
♫♫♫♫
به شیشه بارون میزنه شبیه اشکایه منه
هوایه پاییز واسه من هوایه تنها بودنه
هوایه بارونی ازش خاطره داریم هردومون
به یادتم هر جا برم هر جا میری یادم بمون
همیشه تو فکر توام همیشه تو خاطرمی
میونه خاطراته من قشنگترین خاطره امی
تا بودی لحظه هایه بد میونه لحظه هام نبود
پاییز تو رو ازم گرفت از من گرفت تو رو چه زود

 

https://www.mypersiansong.com







برچسب ها کد آهنگ پیشواز هوای پاییز از مهدی احمدوند کد آهنگ پیشواز مهدی احمدوند ایرانسل کد آهنگ پیشواز همراه اول مهدی احمدوند با پخش انلاین کد پیشواز مهدی احمدوند نرو کد پیشواز همراه اول مهدی احمدوند جدید کد پیشواز همراه اول مهدی احمدوند نرو کد پیشواز ایرانسل مهدی احمدوند چشمات کد آهنگ پیشواز مهدی احمدوند اگه بارون بباره کد آهنگ پیشواز ایرانسل مهدی احمدوند دروغه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو