loading...

پیشواز من

X کد آهنگ پیشواز ایرانسل هوای با تو بودن آرش دلفان X اوای انتظار ارش دلفان X اهنگ پیشوازهمراه اول دوباره دل هوای باتوبودن کرده X کداهنگ پیشوازدوباره دل هوای باتوبودن کرده X کد

♥حسـ ــین♥ بازدید : 21516 سه شنبه 20 فروردین 1398
X کد آهنگ پیشواز ایرانسل هوای با تو بودن آرش دلفان X اوای انتظار ارش دلفان X اهنگ پیشوازهمراه اول دوباره دل هوای باتوبودن کرده X کداهنگ پیشوازدوباره دل هوای باتوبودن کرده X کد اهنگ پیشواز دوباره دل هوای باتوبودن کرده ایرانسل X پیشواز ایرانسل دوباره دل هوای باتوبودن کرده X آرش دلفان هوای با تو بودن X کد پیشواز هوای دل آرش دلفان X اهنگ پیشواز همراه اول دوباره دل هوای باتوبودن کرده X کدآهنگ پیشواز آرش دلفان X کد اهنگ پیشواز همراه اول از ارش دلفان X کد آهنگ پیشواز ایرانسل آرش دلفان هوای باتو بودن X کداهنگ پیشوازهمراه اول دوباره دل هوای باتوبودن کرده X کد پیشواز اهنگ های ارش دلفان X کدهای پیشواز آرش دلفان X کد پیشواز همراه اول X کد پیشواز ایرانسل X کد آهنگ پیشواز آرش دلفان هوای دل X دوباره دل هوای با تو بودن کرده X متن آهنگ آرش دلفان دوباره دل هوای

دوباره دل هوای با تو بودن کرده

نگو این دل دوریه عشقتو باور کرده

دل من خسته از این دست به دعاها بردن

همه ی آرزوهام با رفتن تو مردن

حالا من یه آرزو دارم تو سینه

که دوباره چشم من تو رو ببینه

حالا من یه آرزو دارم تو سینه

که دوباره چشم من تو رو ببینه

واسه پیدا کردنت تن به دل صحرا میدم

آخه تو رنگ چشات هیبت دنیا رو دیدم

توی هفتا آسمون تو تک ستاره ی منی

به خدا ناز دو چشماتو به دنیا نمیدم

حالا من یه آرزو دارم تو سینه

که دوباره چشم من تو رو ببینه

حالا من یه ارزو دارم تو سینه

که دوباره چشم من تو رو ببینه

دوباره دل هوای با تو بودن کرده

نگو این دل دوریه عشقتو باور کرده

دل من خسته از این دست به دعاها بردن

همه ی آرزوهام با رفتن تو مردن

همه ی آرزوهام با رفتن تو مردن

حالا من یه آرزو دارم تو سینه

که دوباره چشم من تو رو ببینه

حالا من یه آرزو دارم تو سینه

که دوباره چشم من تو رو ببینه

http://sarkisozu.blogfa.com/post/8

 

 

 

 

 کداهنگ پیشواز همراه اول دوباره دل هوای باتوبودن کرده آرش دلفان

*درخواستی کاربران**سایت پیشواز من**پخش بزودی – هنوز ساخته نشده*

این پیشواز از طریق کاربران سایت مادرخواست شده - این پیشواز  درصورت پیدا شدن بزودی در سایت قرار میگیرد

اگر دنبال آهنگ پیشوازی هستین که توی اینترنت نیست اسم شو برامون ارسال کنید تا با هم کمک کنیم زود تر پیدا بشه

پی ام فقط در تلگرام 09306108990

هنوز منتشر نشده - پس از انتشار در سایت قرار میگیرد


 

 







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل هوای با تو بودن آرش دلفان اوای انتظار ارش دلفان اهنگ پیشوازهمراه اول دوباره دل هوای باتوبودن کرده کداهنگ پیشوازدوباره دل هوای باتوبودن کرده کد اهنگ پیشواز دوباره دل هوای باتوبودن کرده ایرانسل پیشواز ایرانسل دوباره دل هوای باتوبودن کرده آرش دلفان هوای با تو بودن کد پیشواز هوای دل آرش دلفان اهنگ پیشواز همراه اول دوباره دل هوای باتوبودن کرده کدآهنگ پیشواز آرش دلفان کد اهنگ پیشواز همراه اول از ارش دلفان کد آهنگ پیشواز ایرانسل آرش دلفان هوای باتو بودن کداهنگ پیشوازهمراه اول دوباره دل هوای باتوبودن کرده کد پیشواز اهنگ های ارش دلفان کدهای پیشواز آرش دلفان کد پیشواز همراه اول کد پیشواز ایرانسل کد آهنگ پیشواز آرش دلفان هوای دل دوباره دل هوای با تو بودن کرده متن آهنگ آرش دلفان دوباره دل هوای
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو