loading...

پیشواز من

کد آهنگ پیشواز ایرانسل مسیح و آرش گلی,کد آهنگ پیشواز ایرانسل مسیح و آرش گلی جدید,کد آهنگ پیشواز جدید,ایرانسل مسیح و آرش گلی,کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل مسیح و آرش گلی,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز,س

♥حسـ ــین♥ بازدید : 35 سه شنبه 20 فروردین 1398

کد آهنگ پیشواز ایرانسل مسیح و آرش گلی,کد آهنگ پیشواز ایرانسل مسیح و آرش گلی جدید,کد آهنگ پیشواز جدید,ایرانسل مسیح و آرش گلی,کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل مسیح و آرش گلی,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز,سایت پیشواز من,کد آهنگهای پیشواز ایرانسل مسیح و آرش گلی,کد پیشواز ایرانسل مسیح و آرش گلی,کد آهنگ ایرانسل مسیح و آرش گلی,

 

گلی 4

 

آرش

و

مسیح

 

۵۵۱۱۳۴۳۷

۱۲۶۰

۷روز - سایت پیشواز من - Cod ahang Pishvaz

 

 

گلی4

 

آرش

و

مسیح

 

۵۵۱۱۳۴۱۸

۳۰۰۰

۳۰روز - سایت پیشواز من - Cod ahang Pishvaz

 

 

گلی 1

 

آرش

و

مسیح

 

۵۵۱۱۳۰۷۱

۳۰۰۰

۳۰روز - سایت پیشواز من - Cod ahang Pishvaz

گلی 2

 

آرش

و

مسیح

 

۵۵۱۱۳۰۷۲

۳۰۰۰

۳۰روز - سایت پیشواز من - Cod ahang Pishvaz

گلی 3

 

آرش

و

مسیح

 

۵۵۱۱۳۰۷۳

۳۰۰۰

۳۰روز - سایت پیشواز من - Cod ahang Pishvaz

 

کد پیشواز ایرانسل آرش و مسیح گلی

۵۵۱۱۲۸۴۸ گلی ۱ آرش و مسیح

۵۵۱۱۲۸۴۹ گلی ۲ آرش و مسیح

۵۵۱۱۲۸۵۰ گلی ۳ آرش و مسیح

بخشی از متن همین ترانه گلی آرش و مسیح:

نمیخواستم از تو جدا شم تو گلی توی گلخونه بودی
گلی دیدی که آخرشم مرد توی دنیام گم شده بودی
گلی تو بگو من نباشم کی کی میذاره تورو روی چشماش
کی میریزه آب پای جونت کی میذاره تورو جلو آفتاب
گلی میترسم که پژمرده شی بمیری و بری
گلی اگه خاری بره باز تو تنت میمیرم منه کولی
گلی بیا خاکت میشم ساکت میشم تا از پیشم نری
کلی دعا میکنم بارون بیاد روی سرت گلی

لالای لای لای لالای ..

گلی کلی خاطره مونده توی این خونه به جات
این دل وامونده دیگه هیچ کسو جز تو نمیخواد
گلی همه ترسم از اینه که تورو بگیرنت
بشکنه اون دستی که میخوادش تورو بچیندت
گلی میترسم که پژمرده شی بمیری و بری
گلی اگه خاری بره باز تو تنت میمیرم منه کولی
گلی بیا خاکت میشم ساکت میشم تا از پیشم نری
کلی دعا میکنم بارون بیاد روی سرت گلی

گلی میترسم که پژمرده شی بمیری و بری
گلی اگه خاری بره باز تو تنت میمیرم منه کولی
گلی بیا خاکت میشم ساکت میشم تا از پیشم نری
کلی دعا میکنم بارون بیاد روی سرت گلی

https://nava.ir/







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل مسیح و آرش گلی کد آهنگ پیشواز ایرانسل مسیح و آرش گلی جدید کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل مسیح و آرش گلی کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل مسیح و آرش گلی سایت آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز سایت پیشواز من کد آهنگهای پیشواز ایرانسل مسیح و آرش گلی کد پیشواز ایرانسل مسیح و آرش گلی کد آهنگ ایرانسل مسیح و آرش گلی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو