loading...

پیشواز من

متن آهنگ اشک لرزان از عطارد   مپرس از شب من زِ سوز تب من برو برو بی وفایی بی وفاییمپرس از شب من زِ سوز تب من برو برو بی وفایی بی وفاییبه مرگم گرفتی که با تب بسازم به این اشک لرزان به این شب ببا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 71 چهارشنبه 02 مرداد 1398

متن آهنگ اشک لرزان از عطارد

 

مپرس از شب من زِ سوز تب من برو برو بی وفایی بی وفایی
مپرس از شب من زِ سوز تب من برو برو بی وفایی بی وفایی
به مرگم گرفتی که با تب بسازم به این اشک لرزان به این شب ببازم
به مرگم گرفتی که با تب بسازم به این اشک لرزان به این شب ببازم
برو برو بی وفایی

برو تا نپیچد صدای تو دیگر به خانه ی من
برو تا نگیرد دل هرزه تو بهانه ی من
برو تا نپیچد صدای تو دیگر به خانه ی من
برو تا نگیرد دل هرزه تو بهانه ی من

 

 

تکست آهنگ اشک لرزان از عطارد



گل لاله سر زد دگر از دل من به جایت نشسته کنار دل من
گل لاله سر زد دگر از دل من به جایت نشسته کنار دل من
برو برو بی وفایی

مپرس از شب من زِ سوز تب من برو برو بی وفایی بی وفایی
به مرگم گرفتی که با تب بسازم به این اشک لرزان به این شب ببازم
به مرگم گرفتی که با تب بسازم به این اشک لرزان به این شب ببازم
برو برو بی وفایی

 

کد آهنگ پیشوازایرانسل عطارداشک لرزان

 

 اشک لرزان1

 

عطارد

 

۵۵۱۱۵۰۹۰

 

۱۲۶۰

 

۷روز  ****************

اشک لرزان2

 

عطارد

 

۵۵۱۱۵۰۹۱

 

۱۲۶۰

 

۷روز  ****************

اشک لرزان3

 

عطارد

 

۵۵۱۱۵۰۹۲

 

۱۲۶۰

 

۷روز  ****************

 

 

اشک لرزان 1

 

عطارد

 

۵۵۱۱۵۱۱۶

 

۳۰۰۰

 

۳۰روز  ****************

اشک لرزان 2

 

عطارد

 

۵۵۱۱۵۱۱۷

 

۳۰۰۰

 

۳۰روز  ****************

اشک لرزان 3

 

عطارد

 

۵۵۱۱۵۱۱۸

 

۳۰۰۰

 

۳۰روز  ****************

balmusic.ir/







برچسب ها کد پیشواز آهنگ ایرانسل عطارد اشک لرزان کد آهنگ پیشواز ایرانسل عطارد اشک لرزان کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل عطارد اشک لرزان کد آهنگ پیشواز ایرانسل عطارد اشک لرزان کد پیشواز ایرانسل عطارد اشک لرزان کد آوای انتظار ایرانسل عطارد اشک لرزان کد پیشواز ایرانسل عطارد اشک لرزان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو