loading...

پیشواز من

,    کد آهنگ پیشواز چرا دوباره یاد من کردی,    کد آهنگ پیشواز همراه اول مهدی احمدوند یاد من,    مهدی احمدوند مگه من به تو بد کردم,    دانلود

♥حسـ ــین♥ بازدید : 5395 شنبه 03 شهریور 1397


,    کد آهنگ پیشواز چرا دوباره یاد من کردی
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول مهدی احمدوند یاد من
,    مهدی احمدوند مگه من به تو بد کردم
,    دانلود اهنگ مگه من بهت بد کردم احمدوند
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول مهدی احمدوند با پخش انلاین
,    کد آهنگ پیشواز مهدی احمدوند همراه اول
,   

کد آوای انتظار همراه اول یاد من از مهدی احمدوند

42342af

ارسال کد به: ۸۹۸۹

نام آهنگ : یاد من

اثری از : مهدی احمدوند

اعتبار : ۳۰ روز

 

رده : موسیقی »» خواننده

چرا دوباره یاد من کردی
یادمه اون دمه آخر حتی نگاهمم نکردی

دیدی به حرفم رسیدی که گفتم
خودت میری خودتم بر می گردی

مگه من به تو بد کردم مگه جاتو پر کردم
دلیل این جدایی رو بگو تا شاید برگردم

فدای اون مرامت که منو ساده رها کردی
بگو گناهم چی بود که دلو تو رسوا کردی

همراه اول – ایران سایت
کد: ۳۰۴۶۵
قیمت: ۵۰۰ تومان
اعتبار: ۳۰ روز
http://www.iransit.com/1391/12/19/%DA%A9%D8%AF-%D8%A2%D9%88%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%B8%D8%A7%D8%B1-%D9%87%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D9%88%D9%84-%DB%8C%D8%A7%D8%AF-%D9%85%D9%86-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D9%87%D8%AF%DB%8C.html







برچسب ها کد آهنگ پیشواز چرا دوباره یاد من کردی کد آهنگ پیشواز همراه اول مهدی احمدوند یاد من مهدی احمدوند مگه من به تو بد کردم دانلود اهنگ مگه من بهت بد کردم احمدوند کد آهنگ پیشواز همراه اول مهدی احمدوند با پخش انلاین کد آهنگ پیشواز مهدی احمدوند همراه اول
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو