loading...

پیشواز من

,    ,    کد آهنگ پیشواز رضا صادقی نفس,    کد آهنگ پیشواز همراه اول رضا صادقی نفس,    کد پیشواز نفس رضا صادقی,    کد اهنگ پیش

♥حسـ ــین♥ بازدید : 313 یکشنبه 21 مهر 1398


,   
,    کد آهنگ پیشواز رضا صادقی نفس
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول رضا صادقی نفس
,    کد پیشواز نفس رضا صادقی
,    کد اهنگ پیشواز رضا صادقی گمونم
,    کد پیشواز ایرانسل رضا صادقی نفس
,    آهنگ پیشواز رضا صادقی گمونم
,    کد پیشواز همراه اول آهنگ گمونم رضا صادقی
,    کد پیشواز رضا صادقی گمونم
,    آهنگ پیشواز همراه اول رضا صادقی گمونم

,   
,   

نفس نفسای تو میدونه بری عاشقو دیوونه میشم جون نگاهت که همه ی جهان توشه
نذار گم بشم این گوشه بگیر دستای سردی که دستای گرمتو دوباره میپوشه

من عاشقت شدم ببین دوست دارم همین کسی نمیاد دیگه مثله تو روی زمین
من عاشقت شدم چه زود دست خودم نبود هر کاری کرده بودم واسه عشقه تو بود

تکست آهنگ نفس رضا صادقی

مثله دیوونگیه اسمش زندگیه خوبه کنار خودت اونیکه آسون دله منو برده عشقم نگاه توئه
مثله دیوونگیه اسمش زندگیه خوبه کنار خودت اونیکه آسون دله منو برده عشقم نگاه توئه

من عاشقت شدم ببین دوست دارم همین کسی نمیاد دیگه مثله تو روی زمین
من عاشقت شدم چه زود دست خودم نبود هر کاری کرده بودم واسه عشقه تو بود

مثله دیوونگیه اسمش زندگیه خوبه کنار خودت اونیکه آسون دله منو برده عشقم نگاه توئه
مثله دیوونگیه اسمش زندگیه خوبه کنار خودت اونیکه آسون دله منو برده عشقم نگاه توئه

 

 

 ,    کد آهنگ پیشواز همراه اول رضا صادقی نفس

*درخواست شده توسط  کاربران اینترنت**فعلا ساخته نشده – جهت اطلاع رسانی*

این کد پیشواز  از سوی کاربران درخواست شده - درصورت پیدا شدن بزودی در سایت قرار میگیره

 







برچسب ها کد آهنگ پیشواز رضا صادقی نفس کد آهنگ پیشواز همراه اول رضا صادقی نفس کد پیشواز نفس رضا صادقی کد اهنگ پیشواز رضا صادقی گمونم کد پیشواز ایرانسل رضا صادقی نفس آهنگ پیشواز رضا صادقی گمونم کد پیشواز همراه اول آهنگ گمونم رضا صادقی کد پیشواز رضا صادقی گمونم آهنگ پیشواز همراه اول رضا صادقی گمونم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو