loading...

پیشواز من

ترانه و شعر آهنگ گل شقایق مهراد جم مگه میشه از نگاهت دل برید و خسته شد تو خود عشقی و عشق کم میاره پیشه تو کاش یه جوری بشه که چشم به راهت نشینم مثلا تو باشی و من واسه بمیرم اون چشمات منو دیوونه کردن

♥حسـ ــین♥ بازدید : 441 یکشنبه 08 دی 1398

ترانه و شعر آهنگ گل شقایق مهراد جم

مگه میشه از نگاهت دل برید و خسته شد
تو خود عشقی و عشق کم میاره پیشه تو

کاش یه جوری بشه که چشم به راهت نشینم
مثلا تو باشی و من واسه بمیرم

اون چشمات منو دیوونه کردن آخرش

X کد آهنگ پیشواز گل شقایق مهراد جم جدید X کد آهنگ پیشواز گل شقایق مهراد جم پخش انلاین X کد آهنگ پیشواز گل شقایق مهراد جم همراه اول X Kod Pishvaz Irancell X کد آهنگ پیشواز گل شقایق مهراد جم ایرانسل X کد آهنگ پیشواز همراه اول گل شقایق مهراد جم X کد آهنگ پیشواز ایرانسل گل شقایق مهراد جم X Kod Pishvaz Hamrah Aval X کد پیشواز X کد آهنگ پیشواز گل شقایق مهراد جم X کد آوای انتظار گل شقایق مهراد جم X کد پیشواز جدید - گل شقایق مهراد جم X کد آوای انتظار گل شقایق مهراد جم پخش انلاین X کد پیشواز گل شقایق مهراد جم X کد آهنگ پیشواز جدید گل شقایق مهراد جم X کد پیشواز ایرانسل X کد پیشواز همراه اول X کد آهنگ پیشواز

متن آهنگ گل شقایق مهراد جم

Lyrics Music Mehraad Jam Gole Shaghayegh

 

 

 

اینقدر خوبی که من دلم نمیشه باورش

اون چشمات منو دیوونه کردن آخرش
اینقدر خوبی که من دلم نمیشه باورش

تکست آهنگ گل شقایق مهراد جم

تو گل شقایقم تک تک دقایقم
واسه اون تک گل باغی

شب با تو شیرین میشه حالا دیدی میشه
میشه که همیشه باشی

اون چشمات منو دیوونه کردن آخرش
اینقدر خوبی که من دلم نمیشه باورش

اون چشمات منو دیوونه کردن آخرش
اینقدر خوبی که من دلم نمیشه باورش

 

 

97189 گل شقایق3 مهراد جم
97188 گل شقایق2 مهراد جم
97187 گل شقایق1 مهراد جم







برچسب ها کد آهنگ پیشواز گل شقایق مهراد جم جدید کد آهنگ پیشواز گل شقایق مهراد جم پخش انلاین کد آهنگ پیشواز گل شقایق مهراد جم همراه اول Kod Pishvaz Irancell کد آهنگ پیشواز گل شقایق مهراد جم ایرانسل کد آهنگ پیشواز همراه اول گل شقایق مهراد جم کد آهنگ پیشواز ایرانسل گل شقایق مهراد جم Kod Pishvaz Hamrah Aval کد پیشواز کد آهنگ پیشواز گل شقایق مهراد جم کد آوای انتظار گل شقایق مهراد جم کد پیشواز جدید گل شقایق مهراد جم کد آوای انتظار گل شقایق مهراد جم پخش انلاین کد پیشواز گل شقایق مهراد جم کد آهنگ پیشواز جدید گل شقایق مهراد جم کد پیشواز ایرانسل کد پیشواز همراه اول کد آهنگ پیشواز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو