loading...

پیشواز من

X کد آهنگ پیشواز بابک جهانبخش از خوشی میمیرم ایرانسل X کد پیشواز بابک جهانبخش از خوشی میمیرم X کد پیشواز X کد آوای انتظار بابک جهانبخش از خوشی میمیرم X کد آهنگ پیشواز بابک جها

♥حسـ ــین♥ بازدید : 379 چهارشنبه 11 دی 1398
X کد آهنگ پیشواز بابک جهانبخش از خوشی میمیرم ایرانسل X کد پیشواز بابک جهانبخش از خوشی میمیرم X کد پیشواز X کد آوای انتظار بابک جهانبخش از خوشی میمیرم X کد آهنگ پیشواز بابک جهانبخش از خوشی میمیرم پخش انلاین X کد آهنگ پیشواز همراه اول بابک جهانبخش از خوشی میمیرم X کد آوای انتظار بابک جهانبخش از خوشی میمیرم پخش انلاین X کد آهنگ پیشواز بابک جهانبخش از خوشی میمیرم X کد پیشواز جدید - بابک جهانبخش از خوشی میمیرم X کد پیشواز همراه اول X کد آهنگ پیشواز بابک جهانبخش از خوشی میمیرم همراه اول X کد آهنگ پیشواز بابک جهانبخش از خوشی میمیرم جدید X کد آهنگ پیشواز جدید بابک جهانبخش از خوشی میمیرم X Kod Pishvaz Hamrah Aval X کد آهنگ پیشواز X Kod Pishvaz Irancell X کد آهنگ پیشواز ایرانسل بابک جهانبخش از خوشی میمیرم X کد پیشواز ایرانسل



کد آهنگ پیشواز بابک جهانبخش از خوشی میمیرم

 

هرکسی عاشقه حال منو میدونه بذار کل دنیا بهم بگن دیوونه
بذار همه بگن به جنون کشیده کارم تموم شه کار دنیا من با تو کار دارم
بدجوری عاشق شدم و این روزا مرگم که منو نمیکشه کنارت
تپش قلب من میگه تا هزار سال دیگه دلم خوشه کنارت
من با تو صد نفرم دنبال دردسرم به تو که فکر میکنم از خودم بی خبرم
وقتی از دست میرم دستاتو میگیرم به من که فکر میکنی از خوشی میمیرم


 

وای دلم وای دلم عشق تو شد کار دلم دلم از عشق تو گیجه طفلی بیچاره دلم
تورو دوست داره دلم تنهات نمیذاره دلم دیگه وابسته نمیشم آخرین باره دلم
بدجوری عاشق شدم و این روزا مرگم که منو نمیکشه کنارت
تپش قلب من میگه تا هزار سال دیگه دلم خوشه کنارت
من با تو صد نفرم دنبال دردسرم به تو که فکر میکنم از خودم بی خبرم
وقتی از دست میرم دستاتو میگیرم به من که فکر میکنی از خوشی میمیرم


 

 کد آهنگ پیشواز بابک جهانبخش از خوشی میمیرم

*درخواست شده توسط  کاربران اینترنت  فعلا ساخته نشده – جهت اطلاع رسانی*

این کد پیشواز  از سوی کاربران درخواست شده - درصورت انتشار بزودی در سایت قرار میگیره







برچسب ها کد آهنگ پیشواز بابک جهانبخش از خوشی میمیرم ایرانسل کد پیشواز بابک جهانبخش از خوشی میمیرم کد پیشواز کد آوای انتظار بابک جهانبخش از خوشی میمیرم کد آهنگ پیشواز بابک جهانبخش از خوشی میمیرم پخش انلاین کد آهنگ پیشواز همراه اول بابک جهانبخش از خوشی میمیرم کد آوای انتظار بابک جهانبخش از خوشی میمیرم پخش انلاین کد آهنگ پیشواز بابک جهانبخش از خوشی میمیرم کد پیشواز جدید بابک جهانبخش از خوشی میمیرم کد پیشواز همراه اول کد آهنگ پیشواز بابک جهانبخش از خوشی میمیرم همراه اول کد آهنگ پیشواز بابک جهانبخش از خوشی میمیرم جدید کد آهنگ پیشواز جدید بابک جهانبخش از خوشی میمیرم Kod Pishvaz Hamrah Aval کد آهنگ پیشواز Kod Pishvaz Irancell کد آهنگ پیشواز ایرانسل بابک جهانبخش از خوشی میمیرم کد پیشواز ایرانسل
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو