loading...

پیشواز من

,    کد اهنگ پیشواز از سر عادت محسن ابراهیم زاده,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل محسن ابراهیم زاده از سر عادت,    کد پیشواز وابستگی محسن ابراهیم زاده, &nbs

♥حسـ ــین♥ بازدید : 925 سه شنبه 24 دی 1398


,    کد اهنگ پیشواز از سر عادت محسن ابراهیم زاده
,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل محسن ابراهیم زاده از سر عادت
,    کد پیشواز وابستگی محسن ابراهیم زاده
,    کد پیشواز همراه اول گل پونه محسن ابراهیم زاده
,    کد پیشواز همراه اول محسن ابراهیم زاده عاشق شدن
,    کد پیشواز محسن ابراهیم زاده منو دلتنگی
,    کد پیشواز ایرانسل محسن ابراهیم زاده بی قرارم
,    کد پیشواز همراه اول محسن ابراهیم زاده علاقه محسوس
,    کد پیشواز میثم ابراهیم زاده
,    kod pishvaz
,   

 

متن آهنگ از سر عادت محسن ابراهیم زاده

از سر عادت چه راحت دلم تنگ میشه من با اجازت سر ساعت دلم تنگ میشه
دم به دقیقه عمیقه علاقم به تو به این طریقه دقیقه علاقم به تو
از سر عادت چه راحت دلم تنگ میشه من با اجازت سر ساعت دلم تنگ میشه
دم به دقیقه عمیقه علاقم به تو به این طریقه دقیقه علاقم به تو

من حرفامو کارام شبیه همه میگی که عشقت زیاده زیادم کمه
عشق تو داره دوباره به من جون میده میبینی قلبم چه آسون واست جون میده
من حرفامو کارام شبیه همه میگی که عشقت زیاده زیادم کمه
عشق تو داره دوباره به من جون میده میبینی قلبم چه آسون واست جون میده

دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده از سر عادت

از سر عادت چه راحت دلم تنگ میشه من با اجازت سر ساعت دلم تنگ میشه
دم به دقیقه عمیقه علاقم به تو به این طریقه دقیقه علاقم به تو
شک ندارم که به حرفام عمل میکنی تنهاییامو روزی صد بار بغل میکنم
حسم عجیبه نجیبه به چشمای تو برام جوابه مثه خوابه تب دستای تو
من حرفامو کارام شبیه همه میگی که عشقت زیاده زیادم کمه
عشق تو داره دوباره به من جون میده میبینی قلبم چه آسون واست جون میده
♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫

,    کد اهنگ پیشواز از سر عادت محسن ابراهیم زاده

 

IIII ….PishvazMan….IIII

II*IIـ.ــــــــ,    کد اهنگ پیشواز از سر عادت محسن ابراهیم زادهـــــــــ.ـII*IIـ|

+|+درخواستی کاربران – پخش بزودی - هنوز منتشر نشده / جهت اطلاع رسانی+|+

ـ|=ــــ,    کد اهنگ پیشواز از سر عادت محسن ابراهیم زادهـــــــ=|ـ







برچسب ها کد اهنگ پیشواز از سر عادت محسن ابراهیم زاده کد آهنگ پیشواز ایرانسل محسن ابراهیم زاده از سر عادت کد پیشواز وابستگی محسن ابراهیم زاده کد پیشواز همراه اول گل پونه محسن ابراهیم زاده کد پیشواز همراه اول محسن ابراهیم زاده عاشق شدن کد پیشواز محسن ابراهیم زاده منو دلتنگی کد پیشواز ایرانسل محسن ابراهیم زاده بی قرارم کد پیشواز همراه اول محسن ابراهیم زاده علاقه محسوس کد پیشواز میثم ابراهیم زاده kod pishvaz
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو