loading...

پیشواز من

مادرم حرفی بزن که تشنه لالایی ام من که جان میدم برایت همدم تنهایی ام من همیشه کودکم آغوش تو جای من است من اگر خوبم دعایت پشت دنیای من است بوسه بر دستان گرمت میزنم شاه دلم با حضورت خانه روشن میشود ماه

♥حسـ ــین♥ بازدید : 595 پنجشنبه 26 دی 1398

مادرم حرفی بزن که تشنه لالایی ام
من که جان میدم برایت همدم تنهایی ام
من همیشه کودکم آغوش تو جای من است
من اگر خوبم دعایت پشت دنیای من است
بوسه بر دستان گرمت میزنم شاه دلم
با حضورت خانه روشن میشود ماه دلم
هرچه میخواهد دلم پیش تو پیدا میشود
این همه خوبی چه جوری در دلت جا میشود

X کد پیشواز جدید - آرون افشار مادر X کد پیشواز X کد آهنگ پیشواز آرون افشار مادر جدید X کد آهنگ پیشواز آرون افشار مادر ایرانسل X کد آهنگ پیشواز X کد آهنگ پیشواز ایرانسل آرون افشار مادر X کد آهنگ پیشواز همراه اول آرون افشار مادر X Kod Pishvaz Hamrah Aval X کد آهنگ پیشواز جدید آرون افشار مادر X کد پیشواز آرون افشار مادر X کد آهنگ پیشواز آرون افشار مادر همراه اول X کد پیشواز ایرانسل X کد پیشواز همراه اول X Kod Pishvaz Irancell X کد آوای انتظار آرون افشار مادر X کد آهنگ پیشواز آرون افشار مادر X کد آهنگ پیشواز آرون افشار مادر پخش انلاین X کد آوای انتظار آرون افشار مادر پخش انلاین

متن آهنگ آرون افشار با نام مادر

 


مادر همه جان و تنم شوق نفس کشیدنم
به موی تو قسم تویی دلیل زنده بودنم
مادر همه جان و تنم شوق نفس کشیدنم
به موی تو قسم تویی دلیل زنده بودنم

 

مادرم سنگ صبور بی قراریای من
مرهمی بر زخم های این دل تنهای من
مادرم دور تو میگردم عبادت میکنم
مادرم جای خودش عشقم صدایت میکنم
مادرم جانم فدای چهره معصوم تو
هرچه میخواهی بگو من نه نمیگویم به تو
مادر همه جان و تنم شوق نفس کشیدنم
به موی تو قسم تویی دلیل زنده بودنم
مادر همه جان و تنم شوق نفس کشیدنم
به موی تو قسم تویی دلیل زنده بودنم

 

 

 

ــکد آهنگ پیشواز آرون افشار مادرـــ

IIIIIIIIIIIIIIIIIII ….Macan BandMarefat….IIIIIIIIIIIIIIIIIII

ـIIIIIـ.ـــــــــکد آهنگ پیشواز آرون افشار مادرــــــــ.ـIIIIIـ

++درخواستی کاربران – پخش بزودی Coming soon++

ـ=ــــــکد آهنگ پیشواز آرون افشار مادرـــــ=ـ







برچسب ها کد پیشواز جدید آرون افشار مادر کد پیشواز کد آهنگ پیشواز آرون افشار مادر جدید کد آهنگ پیشواز آرون افشار مادر ایرانسل کد آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز ایرانسل آرون افشار مادر کد آهنگ پیشواز همراه اول آرون افشار مادر Kod Pishvaz Hamrah Aval کد آهنگ پیشواز جدید آرون افشار مادر کد پیشواز آرون افشار مادر کد آهنگ پیشواز آرون افشار مادر همراه اول کد پیشواز ایرانسل کد پیشواز همراه اول Kod Pishvaz Irancell کد آوای انتظار آرون افشار مادر کد آهنگ پیشواز آرون افشار مادر کد آهنگ پیشواز آرون افشار مادر پخش انلاین کد آوای انتظار آرون افشار مادر پخش انلاین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو