loading...

پیشواز من

شیرین من بمان مگر این روزگار تلخ فرهاد خسته را به نگاهی امان دهد در زلف شب گره بزن آن زلف مست را شاید شبم به سوی تو راهی نشان دهد حرفی بزن که عشق به هر واژه گل کند ما را نصیب دیگری از این زمانه نیست ب

♥حسـ ــین♥ بازدید : 663 دوشنبه 07 بهمن 1398

شیرین من بمان مگر این روزگار تلخ فرهاد خسته را به نگاهی امان دهد
در زلف شب گره بزن آن زلف مست را شاید شبم به سوی تو راهی نشان دهد
حرفی بزن که عشق به هر واژه گل کند ما را نصیب دیگری از این زمانه نیست
با من از عاشقانه ترین لحظه ها بخوان حتی اگر هوای دلی عاشقانه نیست
با من بخوان تا این ترانه را با تو سفر کنم با من بخوان تا در هوای تو شب را سحر کنم
با من بخوان تا این ترانه را با تو سفر کنم با من بخوان تا در هوای تو شب را سحر کنم

 

شاید شبی که میبرد افسانه مرا روزی برایم از تو نشانی بیاورد
شاید همین ترانه که بر دوش باد رفت در جان خسته تاب و توانی بیاورد
با من بخوان تا این ترانه را با تو سفر کنم با من بخوان تا در هوای تو شب را سحر کنم
با من بخوان تا این ترانه را با تو سفر کنم با من بخوان تا در هوای تو شب را سحر کنم

 

X کد پیشواز ایرانسل X کد آهنگ پیشواز جدید علیرضا قربانی عاشقانه نیست X کد آهنگ پیشواز علیرضا قربانی عاشقانه نیست X کد آهنگ پیشواز ایرانسل علیرضا قربانی عاشقانه نیست X کد آهنگ پیشواز X کد پیشواز X کد آوای انتظار علیرضا قربانی عاشقانه نیست X Kod Pishvaz Hamrah Aval X کد پیشواز همراه اول X کد پیشواز علیرضا قربانی عاشقانه نیست X کد آهنگ پیشواز علیرضا قربانی عاشقانه نیست ایرانسل X کد آهنگ پیشواز همراه اول علیرضا قربانی عاشقانه نیست X کد آهنگ پیشواز علیرضا قربانی عاشقانه نیست جدید X کد آهنگ پیشواز علیرضا قربانی عاشقانه نیست پخش انلاین X کد پیشواز جدید - علیرضا قربانی عاشقانه نیست X کد آهنگ پیشواز علیرضا قربانی عاشقانه نیست همراه اول X Kod Pishvaz Irancell X کد آوای انتظار علیرضا قربانی عاشقانه نیست پخش انلاین

کد آهنگ پیشواز جدید علیرضا قربانی عاشقانه نیست

بزودی







برچسب ها کد پیشواز ایرانسل کد آهنگ پیشواز جدید علیرضا قربانی عاشقانه نیست کد آهنگ پیشواز علیرضا قربانی عاشقانه نیست کد آهنگ پیشواز ایرانسل علیرضا قربانی عاشقانه نیست کد آهنگ پیشواز کد پیشواز کد آوای انتظار علیرضا قربانی عاشقانه نیست Kod Pishvaz Hamrah Aval کد پیشواز همراه اول کد پیشواز علیرضا قربانی عاشقانه نیست کد آهنگ پیشواز علیرضا قربانی عاشقانه نیست ایرانسل کد آهنگ پیشواز همراه اول علیرضا قربانی عاشقانه نیست کد آهنگ پیشواز علیرضا قربانی عاشقانه نیست جدید کد آهنگ پیشواز علیرضا قربانی عاشقانه نیست پخش انلاین کد پیشواز جدید علیرضا قربانی عاشقانه نیست کد آهنگ پیشواز علیرضا قربانی عاشقانه نیست همراه اول Kod Pishvaz Irancell کد آوای انتظار علیرضا قربانی عاشقانه نیست پخش انلاین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو