loading...

پیشواز من

,    کد آهنگ پیشواز قمیشی برای ایرانسل,    کد پیشواز ایرانسل سیاوش قمیشی,    کد آهنگ سیاوش قمیشی,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل سیاوش قمیشی عاشق

♥حسـ ــین♥ بازدید : 1945 یکشنبه 13 بهمن 1398


,    کد آهنگ پیشواز قمیشی برای ایرانسل
,    کد پیشواز ایرانسل سیاوش قمیشی
,    کد آهنگ سیاوش قمیشی
,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل سیاوش قمیشی عاشق
,    کد آهنگ پیشواز سیاوش قمیشی عاشق
,    کد پیشواز عاشق سیاوش قمیشی
,    کد پیشواز همراه اول سیاوش قمیشی تو عاشق نبودی
,    کد پیشواز ایرانسل سیاوش قمیشی عاشق
,    کد آهنگ پیشواز الکی از سیاوش قمیشی
,    کد آهنگ پیشواز
,   

 

 

تو عاشق نبودی

که درده دلِ عاشقارو بفهمی

تو بارون نموندی که دلگیری این هوارو بفهمی

تو گریه نکردی برای کسی تا بدونی چی میگن

دلت تنگ نبوده میخندی تا از حسِ دلتنگی میگم

تو تنها نموندی که حال

دل بی قرارو بفهمی

عزیزت نرفته که تشویش سوتِ قطارو بفهمی

تو از دست ندادی

بفهمی چیه ترس از دست دادن

جای من نبودی بدونی چیه

فرفِ بین تو و من

تو هیچ وقت نرفتی

لبِ جاده تا انتظارو بفهمی

پریشون نبودی که نگذشتن

لحظه هارو بفهمی

تو اونی که رفته چی میدونی

از غصه ی جای خالی

من اونم که مونده چی میدونم

از قصه ی بیخیالی

تو عاشق نبودی

که درده دلِ عاشقارو بفهمی

تو بارون نموندی که دلگیری این هوارو بفهمی

تو گریه نکردی برای کسی تا بدونی چی میگن

دلت تنگ نبوده میخندی تا از حسِ دلتنگی میگم

تو تنها نموندی که حال

دل بی قرارو بفهمی

عزیزت نرفته که تشویش سوتِ قطارو بفهمی

تو از دست ندادی

بفهمی چیه ترس از دست دادن

جای من نبودی بدونی چیه

فرفِ بین تو و من

 

بزودی - ساخته نشده







برچسب ها کد آهنگ پیشواز قمیشی برای ایرانسل کد پیشواز ایرانسل سیاوش قمیشی کد آهنگ سیاوش قمیشی کد آهنگ پیشواز ایرانسل سیاوش قمیشی عاشق کد آهنگ پیشواز سیاوش قمیشی عاشق کد پیشواز عاشق سیاوش قمیشی کد پیشواز همراه اول سیاوش قمیشی تو عاشق نبودی کد پیشواز ایرانسل سیاوش قمیشی عاشق کد آهنگ پیشواز الکی از سیاوش قمیشی کد آهنگ پیشواز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو