loading...

پیشواز من

,    کد اهنگ پیشواز میباره بارون روی سر مجنون,    کد پیشواز ایرانسل بنی فاطمه,    کد پیشواز کربلا اللهم الرزقنا ایرانسل,    دانلود اهنگ میبا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 3700 دوشنبه 21 بهمن 1398


,    کد اهنگ پیشواز میباره بارون روی سر مجنون
,    کد پیشواز ایرانسل بنی فاطمه
,    کد پیشواز کربلا اللهم الرزقنا ایرانسل
,    دانلود اهنگ میباره بارون بنی فاطمه
,    کد آهنگ پیشواز کربلا کربلا اللهم الرزقنا همراه اول
,    کد پیشواز کربلا اللهم الرزقنا همراه اول
,    کد پیشواز رایتل میباره بارون
,    کد پیشواز همراه اول اسم تو می بارد از نفس باران
,    کد پیشواز همراه اول سید مجید بنی فاطمه پخش انلاین
,    نایس پیشواز

 متن مداحی مجید بنی فاطمه کربلا کربلا اللهم الرزقنا

میباره بارون روی سر مجنون توی خیابون رویایی

میلرزه پاهاش بارونیه چشماش میگه خدایی تو آقایی

من مانوسم با حرمت آقا حرم تو والله برام بهشته

انگار دستی اومده و از غیب روی دلم اینجور برات نوشته

کربلا کربلا کربلا اللهم ارزقنا

میدونم آخر میرسه یه روزه کنار تو آروم بگیرم

با چشمای تر یا که توی هیئت یا وسط روضه بمیرم

یادم میاد که مادرم هرشب منو میاوردش میون هیئت

یادم میاد مادر من با اشک می گفت تو رو کشتن تو اوج غربت

کوچیک بودم که مادرم حرز تو گردنم می گرد

وقتی محرم میومد لباس سیاه تنم می کرد

بزرگترای من منو به مجلس تو برده ان

هوامو داشته باش آقا منو به تو سپرده ان

میباره بارون روی سر مجنون توی خیابون رویایی

میلرزه پاهاش بارونیه چشماش میگه خدایی تو آقایی

من مانوسم با حرمت آقا حرم تو والله برام بهشته

انگار دستی اومده و از غیب روی دلم اینجور برات نوشته

کربلا کربلا کربلا اللهم ارزقنا

 

 

,    کد آهنگ پیشواز کربلا کربلا اللهم الرزقنا همراه اول - بزودی







برچسب ها کد اهنگ پیشواز میباره بارون روی سر مجنون کد پیشواز ایرانسل بنی فاطمه کد پیشواز کربلا اللهم الرزقنا ایرانسل دانلود اهنگ میباره بارون بنی فاطمه کد آهنگ پیشواز کربلا کربلا اللهم الرزقنا همراه اول کد پیشواز کربلا اللهم الرزقنا همراه اول کد پیشواز رایتل میباره بارون کد پیشواز همراه اول اسم تو می بارد از نفس باران کد پیشواز همراه اول سید مجید بنی فاطمه پخش انلاین نایس پیشواز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو